۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۱۶۸۴۲
طی پیام های جداگانه صورت گرفت؛

تبریک فرماندهان سپاه و ارتش به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده سپاه پاسداران، جانشین فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروی زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی در پیام های جداگانه ای روز خبرنگار را تبریک گفتند.
خبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرمانده سپاه پاسداران، جانشین فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروی زمینی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی در پیام های جداگانه ای روز خبرنگار را تبریک گفتند.  

سرلشکر جعفری بخش اعظم محبوبیت سپاه مرهون مجاهدت‌های اصحاب رسانه است

همزمان با فرارسیدن 17 مردادماه و روز خبرنگار، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی روز خبرنگار را تبریک و از شهدای عرصه خبر و رسانه تجلیل کرد.

در این پیام آمده است: فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار که یادآور حماسه آفرینی های اصحاب رسانه در عرصه‌های آگاهی بخشی و نمایش قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی کشور است را به آحاد خبرنگاران فهیم، متعهد و رسالت آشنای ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

بی تردید نقش های سترگ، ماندگار و تعیین کننده فعالان عرصه خبر و رسانه در ایران عزیز، به ویژه مجاهدت و سخت کوشی آنان در صیانت از مصالح و منافع ملی و فراملی کشور و فداکاری و سلحشوری در انعکاس حقایق و واقعیات الهام بخش میدان های نبرد جبهه مقاومت اسلامی با جنگ‌های نیابتی و تروریستی نظام سلطه و صهیونیسم بسیار الهام بخش و برای نسل های امروز و فردای میهن  اسلامی آموزنده است.

اینجانب همت والا و عزم راسخ و صادق یکایک فعالان رسانه ای کشور، به ویژه خبرنگاران، تصویربرداران و مستندسازان ارجمندی که به اقتضای وظایف حرفه ای و هوشمندی ذاتی خود، هنرمندانه به انعکاس فاخر و راستین کارکردها و دستاوردهای "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در عرصه های مختلف از جمله در حوزه آمادگی‌های دفاعی و اقتدار موشکی به افکار عمومی جهانیان مبادرت ورزیده‌اند، را مورد تقدیر و ستایش قرار داده و بخش اعظم محبوبیت این نهاد انقلابی نزد مردم ایران و منطقه را مرهون مجاهدت های این عزیزان می دانم.

در این رهگذر یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و رسانه به ویژه شهیدان محمود صارمی (خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی)، محسن خزایی (گزارشگر سازمان صدا و سیما) و هادی باغبانی مستندساز متعهد کشورمان که در سرزمین های دوردست در همراهی با رزمندگان جبهه های مقاومت اسلامی به شهادت رسیدند را گرامی می دارم.

امید است جامعه رسانه ای میهن اسلامی با تأسی به مسئولیت های ذاتی و رسالت حرفه‌ای خود، با ترسیم حقایق و واقعیات عصر پرماجرای امروز، از اهداف شیطانی، سیاست‌های مزورانه و رفتارهای فریبنده قدرت های سلطه گر و مدعیان دروغین دموکراسی، آزادی و حقوق بشر در قبال ملت های مستقل و سلطه گریز از جمله ملت ایران، پرده برداشته و با آگاهی بخشی عمیق و بصیرت افزایی نافذ، توطئه های وحدت شکن آنان در میهن اسلامی و بلکه در جهان اسلام را خنثی ساخته و عزم و اراده خلل ناپذیر ایران و ایرانی در پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر و حمایت از مظلوم و ستیز با ظالم به ویژه ظالم اعظم، آمریکای مستکبر و دغل باز را در معرض جهانیان قرار داده و به سهم خود در این مسیر خطیر و مبارک برای همه آنان موفقیت و سربلندی را آرزومندم.

جانشین فرمانده کل ارتش روز خبرنگار را تبریک گفت

امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در پیامی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز خبرنگار را که بدون تردید روز همنوایی شجاعت، ایثار، صداقت، امانتداری، دقت و تعهد است را به جامعه خبری به ویژه خبرنگاران عزیز تبریک عرض می‌کنم.

این پیام می‌افزاید: تصویری که از خبرنگار در ذهن ملت شریف ایران نقش بسته، تصویر سربازی است که در خط مقدم رزم، با سلاحی در دست و در سنگری مستحکم ایستاده و از روزنه‌ای میدان مقابل را زیر نظر دارد، در صورتی که در کنار این سنگر مستحکم و بر روی خاکریز، خبرنگار ایستاده که دوربین یا میکروفن در دست دارد و وظیفه دارد هم دشمن و هم جبهه خودی را آنچنان که هست ترسیم و تصویر کند و بی مهابا و بدون توجه به سفیر گلوله‌هایی که از کنارش زوزه کشان عبور می‌کنند و بی اعتنا به فریادهایی که مدام اخطار می‌دهند بخواب، بخواب، می‌ایستد و رسالتش را به انجام می‌رساند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش روز خبرنگار را تبریک گفت

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت، در این پیام آمده است: به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌ای که در خدمت بیان حق برآید.

خبرنگار سرباز خط مقدم جبهه فرهنگ است که تمام لغات عالم را در اختیار دارد تا برگزیند آن چیزی را که انسان را از پستوهای جهل به سوی دروازه‌های آگاهی هدایت می‌کند و در این راه از بذل جان نیز دریغ ندارد.

هفدهم مرداد ماه روز بزرگداشت عزیزانی است که نوشته‌هایشان طلوع حقیقت و بیان دردهای ناگفته است، اینجانب این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض کرده توفیق روز افزون این عزیزان را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزومندم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش روز خبرنگار را تبریک گفت

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد که در آن آمده است: در دنیای امروزه، رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای به‌عنوان رابط بین مسئولین، سازمان‌ها و مردم در اطلاع‌رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌کنند.

بی‌شک حضور اصحاب رسانه در صحنه های مختلف، همراه و همگام با کارکنان این نیرو در یک دهه اخیر و همکاری و تعامل گسترده با دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن ایجاد فصل جدیدی از آشنایی آحاد مردم با فعالیت‌های نداجا که نقشه راه آن با فرامین فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) به عنوان یک نیروی راهبردی و مؤثر در پیشرفت اقتصادی کشور و آبادسازی ملی تبیین گردیده، شاخص و اثر گذار بوده است و در این راستا تلاش‌های خالصانه هر یک از خبرنگاران میهن عزیز اسلامی، به ویژه خبرنگاران خدوم اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت شناساندن توانمندی‌ها و اقدامات نداجا و ایثارگری کارکنان ولایتمدار این نیرو در سطح ملی و بین‌المللی آثار بسیار ارزشمندی را برای نداجا در بر داشته است.

از همین رو وظیفه خود می‌دانم که هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران گرامی که متعهدانه و با جدیت به ایفای مسئولیت اجتماعی خود می‌پردازند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت سلامتی، کامیابی و توفیقات روز‌افزون ایشان را درسایه‌ توجّهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) مسئلت ‌می‌نمایم./907/303/ ص

ارسال نظرات