۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۵۱۶۸۸۹
امام جمعه پلدختر:

روشنگری رسالت مهم خبرنگاران است

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه خبرنگاران در روشنگری جامعه و هدایت افکار عمومی رسالت خطیری بر دوش دارند، گفت: خبرنگاران به عنوان چشم بینای ملت در انجام رسالت خویش باید واقعیت ها را انعکاس دهند.
امام جمعه پلدختر

حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی داشت روز خبرنگار بیان داشت: این روز بزرگ یادآور رشادت و دلیرمردی شهید صارمی است.

وی افزود: 17 مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار و شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که در افغانستان به دست گروه طالبان به شهادت رسید، در تقویم جمهوری اسلامی ثبت شده است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاران خاطرنشان کرد: خبرنگار رسالتی بسیار مهم، مقدس، حساس و تأثیرگذار در جامعه دارد.

وی خبرنگاران را چشم بینای ملت عنوان کرد و گفت: خبرنگاران با دفقت و هوشیاری مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم را پیگیری می کنند.

حجت الاسلام سوری صداقت، پشتکار، انعکاس حقایق و بیان واقعیتهای روز را از جمله رسالتهای مهم خبرنگاران بیان کرد و اظهار داشت: قلم خبرنگار تأثیرگذارترین ابزار در ارتقا فرهنگ جامعه است.

وی یادآور شد: خبرنگاران در انعکاس اخبار باید به دور از جناح بازی به وظیفه خود عمل کرده و همواره در ارتقای اخلاق، معنویت و تبیین ارزشهای اسلامی قلم بزنند.

امام جمعه پلدختر با تقدیر از زحمات عرصه خبر بیان داشت: امید است خبرنگاران با انجام رسالت خویش در جهت آگاهی بخشی و هدایت جامعه به خوبی ایفای نقش کنند./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات