۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۵۱۶۹۴۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک:

خبرنگاران صدای رسای اقشار محروم جامعه باشند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ۱۵ خرداد با بیان اینکه امروز خبرنگار انقلابی و جهادگر در عرصه رسانه و خبر ادامه دهندگان راه شهدا و شهادت هستند، گفت: چه کسی می تواند نقش مهم و بی بدیل تلاشگران حوزه رسانه را انکار کند.
حجت الاسلام حسین عبدالله پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قرچک عصر امروز در نشست معرفتی بسیجیان این شهرستان با گرامیداشت روز خبرنگار، این روز را پاسداشت یاد و نام شهید محمود صارمی از خبرنگاران انقلابی، پر تلاش، بی ادعا و گمنام دانست و گفت: چه کسی می تواند نقش مهم و بی بدیل این تلاشگران حوزه رسانه را انکار کند.

وی ادامه داد: مجاهدانی هستند که با قلم و بیان خویش به حفظ و نشر گفتمان انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با تمام توان مشغول بوده و شهادت گونه در برابر جنگ نرم دشمنان قسم خورده داخلی و بیرونی نظام اسلامی ایستادگی می کنند که شهید محمود صارمی یکی از شهدای شاخص این حوزه مهم و نقش آفرین است.

خبرنگار انقلابی رهرو شهدا است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج 15 خرداد مطرح کرد: راستی اگر خبرنگاران انقلابی و متعهد نبودند چگونه پیام امام(ره)، انقلاب، شهدا و دفاع مقدس به نسل های آینده و به خارج از مرزهای جغرافیایی این کشور منتقل می شد.

وی کار خبرنگار و خبرنگاری را بسی سخت، دشوار و خطر آفرین به ویژه برای خبرنگارانی که جز حقیقت و واقعیت نمی پردازند برشمرد و اذعان کرد: امروز خبرنگار انقلابی و جهادگر در عرصه رسانه و خبر؛ ادامه دهندگان راه شهدا و شهادت هستند.

حجت الاسلام عبدالله پور توجه به فرهنگ محرومیت زدایی را از رسالت های مهم حوزه خبرنگاری عنوان کرد و افزود: خبرنگاران باید تلاش خود را برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار گرفته و نقد منصفانه، سازنده و خیرخواهانه را در تراز انقلاب اسلامی داشته باشند و صدای رسای اقشار محروم و ضعیف جامعه باشند.

وی با هشدار پدیده نفوذ به رسانه های انقلابی، محور اصلی کار خبرنگار را گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت دانست و خواستار تبیین اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی، گسترش فرهنگ کار و تلاش، مبارزه جدی و سرسخت در جبهه فرهنگی و نرم دشمن و ترویج روحیه انقلابی، مقاومت، ایثار و شهادت طلبی از سوی فعالان حوزه خبر شد./804/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات