۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۵۱۶۹۷۱
نماینده خبرگان رهبری:

سلامت فكري جامعه، مرهون تلاش خبرنگاران است

حجت الاسلام والمسلمین هاشم زاده هريسي در پيامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبريک گفت.
آیت الله هاشم زاده هریسی

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین هاشم هاشم زاده هريسي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري درپيام تبريکي خطاب به خبرنگاران و روزنامه نگاران، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبريک گفت.

متن کامل اين پيام به شرح زير است:
 
بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِيمِ
ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا يَسْطُرُونَ
فرا رسيدن 17 مرداد، روز خبرنگار رابه تمامي فعالان عرصه اطلاع رساني صميمانه تبريک عرض نموده و ياد و خاطره شهداي عرصه خبر و اطلاع رساني را گرامي مي داريم.

۱۷ مرداد روز پاسداشت تلاش بي‌وقفه انسان‌هاي آگاهي است كه با سلاح قلم در سرزمين آگاهي قدم مي‌زنند. طلايه داران راستين خدمت به نظام خبررساني در جمهوري اسلامي ايران همواره سعي بر آن داشته‌اند كه با تلاش وافر، جهان را با هاله‌اي از قداست درهم آميزند، تا آنچه را كه عرضه مي‌دارند ارزش خدايي به خود گيرد.

رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و مردم‌سالاري، آينه بي کم و کاست توانمنديها و پيشرفت و نقاط ضعف ها و کمبودها هستند و خبرنگاران به راستي تجسم امانت، مسئوليت، تعهد، دلسوزي و وظيفه اند، خبرنگاران وجدان بيدار جامعه جهاني و تصويرگر زمان خويشند، زيرا همواره در عمق جامعه زندگي مي كنند و سلامت فرهنگي و فكري هر جامعه اي، مرهون تلاش هاي شبانه روزي آنهاست.

اينجانب ضمن تبريک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رساني استان آذربایجان شرقی، از همراهي، توجه و اهتمام ويژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رساني از فعاليت‌ها و خدمات نظام اسلامی مان قدرداني نموده و براي شما خبرنگاران متعهد و کوشاي استان، که آگاهي را حق مردم مي دانيد و براي تحقق و تبلور محبت و اعتدال در کشور و نیز و رشد و باروري انديشه همنوعان خود خستگي ناپذير و پر تلاش مي کوشيد سلامتي، توفيق و ادامه فعاليت آگاهانه در پرتو رهنمودهاي انسان ساز دین مبین اسلام را از خداوند متعال خواهانم./۹۳۵/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات