۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۱۶۹۸۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اساس انقلاب و استمرار آن بر پایه ولایت است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه پیوند انقلاب و غدیر نباید فراموش شود، گفت: اساس انقلاب و استمرار آن بر پایه ولایت است و غدیر چتر ولایت بر سر امت اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شب گذشته در جلسه ستاد غدیر که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با تأکید بر ضرورت تبیین فضائل امام علی(ع) در عید غدیر گفت: تبیین این مهم امری اساسی است.

وی با بیان اینکه اگر این فضیلتها گفته نشود فردا مورد انکار قرار گرفته می شود، افزود: باید در راستای برگزاری برنامه هایی مثل شعر غدیر و نمایشگاه غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اساس انقلاب بر پایه ولایت بوده و استمرار آن نیز بر اساس ولایت است، خاطرنشان کرد: در مسأله غدیر باید معرفت افزایی و بصیرت افزایی شود.

وی به نقش صدا و سیما در بصیرت بخشی مسأله غدیر اشاره و عنوان کرد: صدا و سیما با انعکاس برنامه ها باید در مسأله غدیر به دنبال معرفت افزایی و بصیرت افزایی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مسأله پیوند بین قرآن و ولایت و امامت مهم است، یادآور شد: اداره کل اوقاف نیز می تواند نقش اساسی در تبیین این موضوع داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در غدیر سرنوشت تعیین و مسأله ولایت تبیین شده است موجب مأیوس شدن  دشمنان است، اظهار داشت: حدیث ثقلین محور وحدت امت اسلامی است و «غدیر» را خلاف آنچه که دشمنان می گویند، محور وحدت می دانیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان پیوند بین قرآن و ولایت را مسأله ای مهم خواند و گفت: اهمیت خطبه غدیر آنچنان است که امروز بزرگان ما شرح و تفسیر های متعددی بر آن نوشته اند، حفظ، تفسیر و ترویج خطبه غدیر مهم است./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات