۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۱۷۳۲۹
مدیر اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ پژوهش حوزه علميه خراسان خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت نام كارگاه تقريرنويسي درس خارج تا پایان مردادماه

مدیر اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ پژوهش حوزه علميه خراسان گفت: مهلت ثبت نام کارگاه اصول و فنون تقریر نویسی درس خارج تا ۳۱ مرداد ماه ۹۶ تمدید شد.
کارگاه تقریر نویسی حوزه علمیه

هادی حصاری، مدیر اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ پژوهش حوزه علميه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مهلت ثبت نام كارگاه اصول و فنون تقرير نويسي درس خارج تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

وی با بیان این که محور كارگاه‌هاي تقريرنويسي در حوزه علميه خراسان نيز روش حل مسئله، نتيجه گيري و استنباط فقهي و اصولي است، تصریح کرد: دوره نخست تقریر نویسی از 19 لغایت 22 شهریور و دوره دوم آن نیز از 15 لغایت 20 مهرماه برگزار می شود و شرکت ر این کارگاه برای طلاب سال اول درس خارج حوزه علمیه خراسان ضروری است.

مدیر اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ پژوهش حوزه علمیه خراسان ادامه داد: طلبه سطح خارج بايد اقوال، ادله و تحليل استاد را تبيين، تقرير و به طور معمول نتيجه‌گيري كند که اين، مهمترين انتظار اساتید از طلاب درس خارج است.

حصاری شيوه هاي گوناگون تقريرنويسي، آگاهي طلاب از منابع قابل مراجعه به درس خارج و آشنايي با مباني و پيش نيازهاي فقه پژوهي را از ديگر اهداف در اين دوره ها برشمرد و گفت: با توجه به اهميت آموزش پژوهش محور و گذراندن دوره هاي پژوهشي، تقرير نويسي نيز رويكرد پژوهشي دارد تا بتوانند مطالب درس خارج را تحقيق وار پياده كنند.

وی با بیان این که مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از تقریرات برتر نیز تقدیر می کند، خاطر نشان کرد: هدف این دوره نیز توانمند سازی طلاب در ارائه تقریرات و امکان فراگیری معیارهای تقریر نویسی است.

شایان ذکر است؛ متقاضيان ثبت نام کارگاه اصول و فنون تقریر نویسی درس خارج علاوه بر تماس با شماره راهنماي 32008464ـ051 مي توانند براي كسب اطلاع بيشتر و ثبت نام به سايت حوزه علميه خراسان به نشاني www.hozehkh.com كنند./864/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات