۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۵۱۷۳۳۳
استاندار لرستان:

خبرنگاران ارکان اصلی پیشرفت و توسعه هستند

استاندار لرستان با بیان ویژگی خبرنگاران در انعکاس واقعیت ها گفت: خبرنگار از ارکان اصلی پیشرفت و توسعه در هر استان است که در این راستا باید با صداقت و پرهیز از سیاه نمایی عمل کند.
استاندار لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، بعداز ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان در خرم آباد با بیان رسالت سنگین خبرنگاران گفت: راه شکوفایی توسعه استان به عهده خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران از ارکان اصلی پیشرفت و  توسعه در استان هستند‌، افزود: صداقت، رعایت امانت داری، پرهیز از سیاه نمایی، نقد و تحلیل منصفانه ویژگی مهم خبرنگاران است.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه رسانه ها باید حس خودباوری، نوآوری و خلاقیت  را در جامعه نهادینه کنند، اظهار داشت: بدون خودباوری به توسعه نمی رسیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای پیشرفت در کارها باید فرهنگ اعتماد به نفس را در جامعه نهادینه سازیم و رسانه ها در این راستا نقش بسزایی دارند.

بازوند با اشاره به وجود آسیبهای فرهنگی در جامعه عنوان داشت: باید با استفاده از ابزار رسانه به دنبال بر طرف کردن آسیب های فرهنگی باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت جهادی لازمه پیشرفت در کارها است، خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی در دوران انقلاب تجربه شده است، خبرنگاران باید مدیریت جهادی را تبلیغ کنند.

استاندار لرستان هنر خبرنگاران، نویسندگان و اصحاب رسانه را ترویج، تبلیغ و نهادینه سازی فرهنگ مدیریت جهادی دانست و افزود: با توجه به وجود ظرفیت های بالا در زمینه های مختلف رسانه ها می توانند در جهت معرفی ظرفیت های استان تأثیرگذار باشند.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید با تلاش واقعیت ها را در جامعه منعکس کنند، بیان داشت: خبرنگار باید مطالبه واقعی مردم را در نظر گرفته  و در زمینه تحقق آنها اقدام کند./۹۴۵۹/پ۲۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات