۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۵۱۷۳۸۳
با هدف قدردانی از خبرنگاران عرصه فرهنگ؛

فرهنگسرای گلستان از خبرگزاری رسا تجلیل کرد

فرهنگسرای گلستان تهران با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای مدافع حرم از خبرنگاران فرهنگی و خبرگزاری رسا تجلیل کرد.
تجلیل از رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرهنگسرای گلستان با هدف تقویت روند هم اندیشی، همدلی و همکاری فعالان رسانه ای و با سازمان های متولی امور فرهنگی و مذهبی در منطقه هشت، تحکیم روابط کاری با فعالان رسانه ای در عرصه های مشترک و وظایف متقابل به مناسبت روز خبرنگار از فعالیت های خبرگزاری رسا در انتشار اخباری فرهنگی اجتماعی به ویژه ایثار و شهادت تقدیر کرد.

در برنامه «در کوی نیکنامان» و آیین پاسداشت شهید مدافع حرم مهدی بیدی و خبرنگار شهید محمود صارمی خبرنگاران فرهنگی برخی رسانه ها تجلیل شدند.

در این آیین معنوی از علی اسفندیار، دبیر سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا به عنوان فعال رسانه ای در عرصه فرهنگ و جامعه قدردانی صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع و بهبود اثربخشی برنامه های فرهنگی منطقه هشت، جذب حداکثری مخاطبان برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی منطقه هشت و توسعه همکاری و تقویت تعاملات دو سویه مثبت و موثر در حوزه های تهیه و انعکاس خبر، گزارش، مقاله، گفتگو، عکس، فیلم وو چند رسانه ای از جمله محورهای تقدیر از خبرنگاران  در این مراسم بود.

گفتنی است، علاقمندان به بهره گیری از برنامه های فرهنگسرای گلستان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند./841/پ۲۰۳/س

ارسال نظرات