۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۴۸۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

امید بخشی به جامعه مهمترین اولویت دولت دوازدهم باشد

امام جمعه شهرکرد به شکل گیری دولت دوازدهم در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دولت دوازدهم باید بکوشد امید بخشی به جامعه را جزء مهمترین اولویت های خود قرار دهد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، توجه به رضایت خداوند متعال را از مهمترین شرایط جامعه ایمانی برشمرد و افزود: انسان مؤمن نباید خود را دل بسته دنیا و ظواهر آن کند چراکه این وابستگی چیزی جز خسران برای او به همراه ندارد.

وی در ادامه به شکل گیری دولت دوازدهم در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رسالت دولت دوازدهم در این برهه از زمان بسیار سنگین و اساسی است؛ دولت دوازدهم باید بکوشد امید بخشی به جامعه را جزء مهمترین اولویتهای خود قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، خدمت صادقانه و سالم به جامعه را یکی دیگر از رسالتهای مهم دولت دوازدهم برشمرد و اظهار کرد: به یقین اگر مسؤولان در راستای خدمت به مردم قدم بردارند، نشاط و امید در بین احاد جامعه زنده خواهد شد؛ مسؤولان دولتی، نمایندگان مجلس و مدیران قوه قضاییه بدور از بازی های سیاسی و جناحی، رفع مشکلات جامعه را مهمترین اولویت خود بدانند و در این راستا تمام توان خود را بکار گیرند.

امام جمعه شهرکرد، نقش نظارت بر امور اجرایی کشور را کاربردی و راهگشا دانست و ابراز کرد: کارهای اجرایی کشور بر عهده دولت است که باید این اقدامات با تصمیمات درست همچون خون که در پیکر جامعه جریان دارد همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، تصمیم‌ گیری صحیح دولت را موجب تقویت امید در میان مردم بیان کرد و ادامه داد: به یقین تحقق شعار سال و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی نیازمند تصمیم گیری درست از سوی مسؤولان در همه زمینه ها خصوصا حمایت از تولید داخلی است که اگر این شد بالندگی نظام را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان به کشور تصریح کرد: این روز، روز پیروزی ملت است چراکه دشمن خیز برداشته بود تا انقلاب را نابود کند اما نه تنها پایه ‌های نظام و انقلاب مستحکم‌ تر شد بلکه اهداف دشمن نیز ضایع و آزادگان ما با افتخار به میهن بازگشتند‌.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام همچنین با اشاره به 23 مردادماه، سالروز مقاومت اسلامی اظهار کرد: نقش مقاومت در پیش برد اهداف جهان اسلام و سربلندی و عزت مسلمانان غیرقابل انکار است؛ ایران در رأس مقاومت اسلامی قرار دارد و هیچ گاه از آرمان و اهداف خود عقب نشینی نخواهد کرد.

وی با اشاره به عملیات اخیر تروریستها، تصریح کرد: تمام تلاش رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانان آنها کمرنگ کردن مقاومت حزب ‌الله است در حالی که حزب الله محکم و مقاوم در برابر دشمن ایستاده است و باید همچنان این مقاومت ادامه یابد.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با بیان اینکه 21 مردادماه روز صنایع کوچک‌ نامگذاری شده است، گفت: به یقین صنایع کوچک نقش مهمی در اقتصاد کشور و تولید و شکستن رکود اقتصادی دارد؛ بنابراین باید نگاه جدی به عرصه ‌های تولید از جمله صنایع کوچک صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد، حضور در این طرح را وظیفه همگانی دانست و افزود برنامه ‌های این طرح به طور مطلوب برای اقشار مختلف مردم و جوانان اجرا می ‌شوند و خوشبختانه تمام اقشار مردم در این برنامه ‌ها حضور فعال دارند./9457/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات