۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۱۷۵۰۱
حجت الاسلام ذوالنور:

به جای نصب معاونت حقوق شهروندی باید معاونت اشتغال ایجاد کنند/ نباید امکانات کشور را به مسیرهای انحرافی هدایت کرد

عضو کمیسیون امنیت مجلس، بیکاری را معضل جدی جامعه دانست و از دولت خواست به جای نصب معاونت حقوق شهروندی، معاونت اشتغال ایجاد کند.
حجت الاسلام ذوالنوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه که در مصلای قدس قم برگزار شد، با اشاره به عملیات بزرگ حزب الله در مواجهه با رژیم صهیونیستی گفت: امروز صهیونیسم بین الملل نه تنها برای جهان اسلام بلکه برای همه بشریت تهدید است.

وی افزود: یهود بدترین قوم به شمار می رود که در قرآن به عنوان دشمنان اسلام معرفی شدند، امروزه همه یهودی ها صهیونیست نیستند و حتی در بین یهود جنبش ضد صهیونیسم وجود دارد، صهیونیسم فراتر از بحث یهود است.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که برای این که دولت یهود و صهیونیست را تشکیل دهند مهاجرت یهودیان را به بیت المقدس برنامه ریزی کردند، اظهار داشت: تاریخ بشریت از یهود یک چهره خشن، جنایتکار و خون ریز ثبت کرده از این رو برای اصلاح چهره یهود برنامه هایی را در نظر گرفتند و به همین دلیل مسائلی همچون کوره های انسان سوزی توسط نازی ها را مطرح کردند تا چهره ای مظلوم از یهود به دنیا عرضه کنند.

وی ادامه داد: وقتی پرونده های هولوکاست، کوره های آدم سوزی و اتاق های گاز را بررسی می کنیم هیچ سند تاریخی محکمی ندارد از این رو برنامه ریزی کردند حتی کشورهایی که همانند آلمان که خودشان متهم ردیف اول اذیت یهودیان محسوب می شدند قوانین را تصویب و حاکم کردند که هرکسی هولوکاست را تکذیب کند و آن را زیر سؤال ببرد به سه ماه تا سه سال حبس محکوم می شود.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان این که حامیان صهیونیسم به کلی راه اظهار نظر و تفحص درباره هولوکاست را بستند، ابرازداشت: کسی نیست سؤال کند که چگونه می شود هیچ شاهدی بر هولوکاست در تاریخ وجود نداشته باشد جز یک نفر که عضو اینتلیجنس سرویس انگلستان است؟

وی عنوان کرد: اگر در کوره های آدم سوزی و اتاق های گاز 6 میلیون یهودی را نابود کردند باید شهود تاریخی فراوانی برای آن وجود داشته باشد؛ اما راه تحقیق و اظهار نظر را در خصوص اصل هولوکاست و کیفیت آن با قوانین سخت گیرانه و مجازات سنگین بستند که بتوانند چهره کریه یهود را در ذهن نسل ها تطهیر و شکل گیری دولت صهیونیست ها را ترسیم کنند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: سال 1948 با اعلامیه بالفور انگلیسی و تلاش آمریکا و غرب، رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی در قلب جهان اسلام تأسیس و موج مهاجرت یهود از کشورهای گوناگون با تمهیدات بین المللی آغاز می شود.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی حکومت خود را بر ویرانه های خانه های مردم مظلوم فلسطین بنا می کند، غرب و آمریکا رژیم صهیونیستی را تحت حمایت قرار می دهد چون باور به صهیونیسم دارند، امروزه مقوله منحوسی به نام صهیونیسم مسیحی وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که امروز صهیونیسم تنها در یهود خلاصه نمی شود بلکه طیف گسترده ای از مسیحیت مشمول اعتقاد به صهیونیسم است، گفت: صهیونیسم مسیحی از نوع یهودی آن خطرناک تر است، اینگونه نیست که تصور کنیم که لابی یهودی در آمریکا به اندازه ای قدرت دارد که می تواند همه مجاری چولی، مالی و بودجه ای و همچنین سیاسی و فرهنگی آن را در اختیار خود قرار دهد بلکه بسیاری از دولتمردان و سیاسیون آمریکایی مسیحی خود باور به صهیونیسم دارند.

وی افزود: از جامعه گسترده مسیحیان صهیونیست یک تفکر انحرافی خطرناک تر به نام اونجلیسم ایجاد می شود که  آن ها معتقد هستند که روزی جنگ سرنوشت اتفاق خواهد افتاد، اعتقاد دارند که در آن جنگ که منجر به پایان تاریخ خواهد شد 400 میلیون مسیحی و یهودی کشته می شود، اگر 400 میلیون کشته شده مسیحی و یهودی هستند کشندگان را مسلمانان معرفی می کنند از این رو می گویند باید عملیات پیشگیری انجام داد و جلوی این حادثه را گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که بیش از 5 میلیون نفر از کارتل ها، سرمایه داران و صاحبان کمپانی های سلاح و مهمات در لابی اونجلیسم عضو هستند، اظهار داشت: این افراد معتقد هستند که باید ممالک اسلامی را مورد هجوم و حمله قرار داد تا آن ها به سطحی نرسند که جنگ تاریخ علیه یهود و مسیحیت اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی را به عنوان مهم ترین دشمن خود در منطقه تلقی می کنند و تقابل دو جریان ناب اسلامی و صهیونیسم بین الملل را در مقابله با جمهوری اسلامی می دانند، هر جا که گرایشی به جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی باشد مورد هجمه صهیونیسم بین الملل است، نبرد 33 روزه لبنان حادثه ای دردناک برای صهیونیست ها است.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان این که امروز مجروحان جریان های تکفیری در رژیم صهیونیستی معالجه می شوند، ابراز داشت: امروز مردم دنیا شاهد پیوند منحوس و نامبارک سران سعودی و حکام بحرین با رژیم صهیونیستی هستند، یکی از تعهدات عربستان سعودی به رژیم صهیونیستی در ایام نبرد 33 روزه تأمین سوخت سوپر 120 هواپیمای اسرائیلی برای زدن لبنان بود.

وی افزود: حاکم شدن تفکر اسلامی، مقاومت اسلامی، کنار زدن سوسیالیسم عربی و تعصبات جاهلی، فریاد زدن وحدت جهان اسلام و بازگشت به فرهنگ عاشورایی و اهل بیت(ع) امروز رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده است، امروز جریان تکفیری و تروریستی بیش از هر زمان دیگری شکست را تجربه می کند و عراق از وجود پلید آن ها پاک سازی می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که موشک رزمندگان اسلام با اشراف اطلاعاتی کامل خانه عنکبوتی تروریست ها را در دیرالزور ویران کرد، اظهار داشت: هر روز که به پیش می رویم شکست در جبهه جنگ نیابتی نظام سلطه جلوه بیشتری پیدا می کند که به برکت فرهنگ اسلامی و تفکر انقلابی و بسیجی و فرهنگ عاشورایی است.

وی ادامه داد: انقلاب و نظام اسلامی الگویی برای جنبش های اسلامی و آزادی خواه است، امروز تقویت نظام اسلامی واجب شرعی است و همه قوا و دستگاه های نظام و آحاد مردم رسالت سنگین در این زمینه دارند، مردم از ابتدای انقلاب تا کنون رسالت خود را به خوبی انجام دادند و در همه عرصه ها حضور داشتند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان این که مردم ایران پای ارزش ها و آرمان های خود ایستاده اند و مقاوت می کنند، ابراز داشت: امروز بر مسؤولان است که شکرگزاری نعمت حضور در صحنه مردم را به اشکال مختلف محقق کنند، مسؤولان تلاش می کنند اما این تلاش ها باید مضاعف شود و به تدای رهبری باید لبیک گفت.

وی عنوان کرد: اولویت هایی که رهبر انقلاب تعیین فرمودند باید مدنظر مسؤولان باشد، مسؤولان نباید آدرس های عوضی به مردم داده و فکر آن ها را پریشان کنند؛ ولایت فقیه، حاکمیت اسلام، استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان از اصولی است که مردم برای آن در صحنه هستند، در برنامه های وزرای پیشنهادی برای کسب رأی اعتماد محور باید اصول باشد نه این که اصول را زیر سؤال ببرند.

حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: برخی از تریبون های ملی گذشته انقلاب را زیر سؤال می برند و با این که می دانند مجازات منافقان به دلیل جنایات آن ها علیه مردم بوده اما مسأله را به گونه ای دیگر مطرح کرده و مردم را پریشان می کنند.

وی با انتقاد از برخی رویکردهای دولت، اضافه کرد: به جای نصب معاونت حقوق شهروندی باید معاونت اشتغال ایجاد کنند، امروز بیکاری معضل جدی برای جامعه است و بیش از 8 میلیون جوان بیکار در کشور حضور دارد که دچار مشکلات روحی و جسمی می شوند، نباید اولویت ها را عوض و امکانات کشور را به مسیرهای انحرافی هدایت کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که اشتغال و تولید مشکل اصلی مردم است، گفت: کارخانه ها یکی پس از دیگری از روند تولید خارج می شود، امروزه باید با قاچاق مقابله جدی شود، اگرچه باید حقوق شهروندی را باید پاس داشت اما اولویت مردم به شمار نمی رود.

وی افزود: امروز مشکل قاچاق است که نفس را از تولید گرفته و اقتصاد کشور را فلج کرده است، متأسفانه نرخ طلاق در تهران به 46 درصد در سال رسیده است، کدام حقوق شهروندی مهم تر از این است که با ترویج آموزه های دینی به بنای خانواده استحکام بخشیده شود؟

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: ترک شایسته سالاری و تضییع اصول می تواند نظامی را به فروپاشی برساند، نیروهای مخلص، انقلابی و ولایتمدار را با انگ های افراطی گری و تندوری از عرصه تأثیرگذاری در جامعه کنار می زنند./1323/ 201/ص

 

ارسال نظرات