۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۱۷۵۱۳
دولت به خواسته های مردم توجه ویژه داشته باشد؛

سخنان ائمه جمعه کشور در یک نگاه

باید مراقب حقوق مردم باشیم، دولتی پایبند به خدمت و متعهد به ارزش‌ها تشکیل شود، امید بخشی به جامعه مهمترین اولویت دولت دوازدهم باشد، دولت به معیشت مردم توجه جدی داشته باشد، بخشی از عناوینی است که امروز امامان جمعه کشور در خطبه های نماز جمعه به آن پرداختند.
امامان جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، باید مراقب حقوق مردم باشیم، دولتی پایبند به خدمت و متعهد به ارزش‌ها تشکیل شود، امید بخشی به جامعه مهمترین اولویت دولت دوازدهم باشد، دولت به معیشت مردم توجه جدی داشته باشد، بخشی از عناوینی است که امروز امامان جمعه کشور در خطبه های نماز جمعه به آن پرداختند که بیشتر سخنان آنان بر محور توصیه به دولت دوازدهم است.

با توجه به اینکه دولت دوازدهم کار خود را تازه شروع کرده است و کابینه پیشنهادی خود را چند روز پیش به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد مردم امید دارند که با توجه به وعده هایی که داداه شده دولت دوازدهم بتواند ابتدا معیشت و اشتغال در جامعه بهبود پیدا کند همچنین عزت کشور در برابر کشورهای زورگو و مستکبر حفظ شود.

باید به این نکته اشاره کرد که حفظ عزت و اقتدار کشور در برابر کشور های بیگانه هیچ منافاتی با تعامل با کشورهای جهان ندارد چرا که مردم هیچ کشوری دوست ندارد که کشورش در انزوا باشد و با جهان در ارتباط نباشد ولی باید توجه داشت که در مقابل ظلم و باطل ایستاد.

به همین خاطر امامان جمعه کشور در خطبه های نماز جمعه این هفته به ضرورت حفظ اقتدار کشور و توجه ویژه دولت به خواسته های مردم اشاره کردند که عناوین ذیل بخشی از آنها است.

باید مراقب حقوق مردم باشیم

خطیب نماز جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته افزون بر رعایت مسائل اخلاقی در جامعه بر احقاق حقوق مردم در جامعه تاکید کرد.

ادامه مطلب...

دولتی پایبند به خدمت و متعهد به ارزش‌ها تشکیل شود

امام جمعه قم با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکا تأکید کرد که دشمنان باید بدانند که رهبر انقلاب، ملت ایران و مسؤولان در برابر این زیاده گویی‌ها و زیاده خواهی‌ها با تمام وجود خواهند ایستاد.

ادامه مطلب...

امید بخشی به جامعه مهمترین اولویت دولت دوازدهم باشد

امام جمعه شهرکرد به شکل گیری دولت دوازدهم در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دولت دوازدهم باید بکوشد امید بخشی به جامعه را جزء مهمترین اولویت های خود قرار دهد.

ادامه مطلب...

دولت به معیشت مردم توجه جدی داشته باشد

امام جمعه اصفهان با تأکید بر لزوم تعامل گسترده با دنیا، حفظ روحیه ایستادگی در برابر سلطه طلبان را مهم دانست و گفت: یکی از جهت گیری های مهم دولت توجه جدی به معیشت و اشتغال مردم باشد.

ادامه مطلب...

وزرای دولت دوازدهم باید متعهد، انقلابی و مسؤولیت پذیر باشند

امام جمعه اراک با بیان اینکه منتخبین مردم در مجلس در ارزیابی کابینه دوازدهم نقش آفرینی کنند، گفت: وزرای دولت دوازدهم باید متعهد،انقلابی و مسؤولیت پذیر باشند.

ادامه مطلب...

داعش ابزاری برای اعمال سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه است

امام جمعه موقت تبریز گفت: داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی تنها ابزاری برای اعمال سیاست‌های خصمانه و ددمنشانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل‌سعود در منطقه هستند.

ادامه مطلب...

انتقاد از اقدام برخی نمایندگان مجلس در مراسم روز تحلیف

امام جمعه مشهد گفت: آیا نمایندگان که عصاره ملتی هستند که نماد غیرت و مقاومت در سطح جهان است، باید به عکس گرفتن با زنی که به عنوان نقطه متمرکز پشتیبانی از اسرائیل در اتحادیه اروپا مطرح است، افتخار کنند.

ادامه مطلب...

دولت مشکلات اقتصادی ملت را حل کند

امام جمعه موقت کرمان گفت: دولت باید مشکلات اقتصادی ملت را حل کند چون مردم ولی نعمت مسؤولان هستند.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است که اکثر امامان جمعه از نظم و امنیت مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کردند ولی از سلفی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با خانم موگرینی ابراز ناراحتی و گله مند بودند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات