۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۱۷۵۱۶
امام جمعه گتوند:

فرهنگ زیر بنای پیشرفت و توسعه در جامعه است

امام جمعه گتوند گفت: مقوله فرهنگ در جامعه اسلامی زی بنای پیشرفت و توسعه در آن جامعه به شمار می آید که به همین جهت باید به این مقوله اهمیت ویژه ای از سوی مسؤولان مربوطه داده شود.
شاه آبادی

حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی، امام جمعه گتوند در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به مقوله فرهنگ، اظهار داشت: فرهنگ در یک جامعه اسلامی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و در حقیقت زیر بنای پیشرفت و توسعه در جامعه به شمار می آید که باید به این مقوله توجه زیادی کرد.

امام جمعه گتوند در ادامه تبیین مقوله فرهنگ، بیان داشت: هر کجا که در زیر ساخت های فرهنگی کشور به ویژه فرهنگ ناب اسلامی و ولایی توانستیم قدم برداریم، توفیقات و موفقیت های فراوانی نصیب ملت ما شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند خاطرنشان کرد: ارگان های فرهنگی که تحت نظر دولت هستند و چه ارگان های فرهنگی غیردولتی باید در صدد تلاش فراوان برای ترویج فرهنگ اصیل ولایی و اسلامی بکوشند تا جامعه از لحاظ فرهنگ ارزشی و اسلامی تقویت یابد.

حجت الاسلام شاه آبادی افزود: مسؤولان مربوطه فرهنگی به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ارگان های فرهنگی بایستی  فرهنگ ارزشی و تمدن اسلامی جامعه ایرانی را به جهانیان به طور صحیح معرفی و تبیین نمایند.

وی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ از جانب مسؤولان مربوطه، تصریح کرد: وزارت ارشاد و تمامی ارگان های فرهنگی در جامعه تلاش های فراوانی در صدد ترویج فرهنگ ارزشی اسلامی بکنند و نگاه کلان رهبر معظم انقلاب به مقوله فرهنگ و رسیدگی و اجرای صحیح آن در جامعه را تحقق بخشند.

امام جمعه گتوند در پایان درباره نفوذ فرهنگی، ابراز داشت: نفوذ فقط مختص امور سیاسی در کشور نیست بلکه نفوذ فرهنگی هم وجود دارد که مسؤولان و دلسوزان مقوله فرهنگ اسلامی از نفوذ فرهنگی و همچنین تهاجم فرهنگی دشمنان جلوگیری کنند تا کشور از گزند بدخواهان انقلاب و اسلام به دور باشد./9453/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات