۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۵۱۷۵۲۴
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

قرار دادن ارزش‌های اسلامی در یک چارچوب بسته جناحی خیانت آشکار است

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه اسلام و ارزش های اسلامی جناحی نیست، قرار دادن ارزش‌های اسلامی در یک چارچوب بسته جناحی را خیانت آشکار بیان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبد‌العلی ابراهیمی

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی نماز جمعه موقت شهرری و معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه سیاست‌های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری تعیین و اعلام می‌‌شود، گفت: دستگاه‌ها و چهره‌های شاخص فرهنگی وظیفه دارند سیاستهایی که رهبر معظم انقلاب معرفی می‌کنند را از مسؤولان امر مطالبه کنند.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه و مطالبه رهبری از دستگاه‌های اجرایی امور فرهنگی گشور است، ادامه داد: مسؤولان فرهنگی کشور باید برای مقابله با تحرکات دشمن راهکار و ایده مناسب داشته باشند چرا که امروز دشمن با پول‌های کلان درصدد ضربه زدن به هویت فرهنگی و ملی ایران است.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه وزارت ارشاد مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن است، عنوان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسم کامل و زیبنده‌ای است، اگر تلاش و فعالیت مسؤولان این وزارت خانه درخور این اسم نباشد باید فکر اساسی برای فرهنگ کشور کرد.

امام جمعه موقت شهرری در ادامه اظهار داشت: متاسفانه گاهی افرادی در پستهایی قرار می‌گیرند که از آن پست تنها ارتزاق می‌کنند در حقیقت آن جایگاه را اشغال کرده و آن مقام را به بازی می‌گیرند و از آن پست در مسیر درست استفاده نمی‌کنند در نتیجه به هیچ جایی هم نمی‌رسند و این فاجعه برای یک کشور و ملت درد آور بوده و اگر این کم‌کاری و بی‌توجهی عمدی باشد خیانت به ملت است.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور عنوان کرد: از دولت دوازدهم این توقع می‌رود که وزیری را برای وزارتخانه فرهنگ و ارشاد انتخاب کند که در مسیر اهداف و آرمانهای انقلاب و مطالبات رهبر معظم انقلاب حرکت کند. حضرت آقا در مورد عملکرد فرهنگی فرمودند: من راضی نیستم و روز قیامت محاجه می‌کنم و شما را به محکمه می‌کشانم ایشان به شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمودند: بنده از عملکرد شماها راضی نیستم؛ معظم له به عملکرد، تصمیم‌گیری و تحرک این نهاد اعتراض دارند.

وی با بیان اینکه اسلام و ارزشهای اسلامی جناحی نیست، خاطر نشان کرد: اگر یک مسؤول به جناح خاصی تعلق دارد حق ندارد ارزشهای اسلامی دستگاه زیردست خود را در یک چارچوب بسته جناحی خلاصه کند این یک خیانت آشکار است. رهبر معظم انقلاب سیاستهای کلی و محوری را در مسائل فرهنگی کشور مطرح کردند تا وزارت ارشاد، سازمان اوقاف، سازمان حج و زیارت هیچ کدام در یک مسیر جناحی حرکت نکنند و سطح ارزشهای اسلامی را به نفع خود و جناح خود تنزل ندهند./813/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات