۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۵۱۷۵۳۶

اختتامیه دومین دوره باشگاه اجتماعی همسر مشهدی برگزار شد

اختتامیه دومین دوره باشگاه اجتماعی همسر مشهدی تحت عنوان "با هم" با حضور جمعی از مسؤولان و ۴۰۰۰ زوج مشهدی برگزار شد.
شهردار مشهد ،مرتضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،  اختتامیه دومین دوره باشگاه اجتماعی همسر مشهدی تحت عنوان "با هم" شامگاه جمعه در سالن شهید بهشتی با حضور جمعی از مسؤولان و ۴۰۰۰ زوج مشهدی برگزار شد.

دراین مراسم صولت مرتضوی شهردار مشهد گفت: بزرگترین سرمایه هر جامعه، سرمایه انسانی چه از نظر کمی و چه کیفی است.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از مظاهر تهاجم فرهنگی در کشور ما، بحث کاهش نرخ باروری است.

شهردار مشهد مهمترین آسیب فراروی جامعه را عدم تمایل جوانان به فرزند آوری دانست و اذعان کرد: این امر از نظر اسلام یک امر نکوهیده است.

وی ازدواج های آسان را یک سبک موفق در زندگی اسلامی دانست و گفت: اگر می خواهید سعادت دنیا و آخرت را داشته باشید، مراسم آسان، آرام و راحت برپا کنید.

شهردار مشهد با بیان اینکه برنامه‌های طرح «با هم» در قالب بسته‌های فرهنگی، آموزشی و اقتصادی است، تصریح کرد: این برنامه‌ها بنا به یکسری ضروریات برای زوج‌های جوان در نظر گرفته شده است و ضرورت این برنامه‌ها این است که زوج‌هایی که در روزهای اول زندگی هستند، برای استحکام زندگی خود نیازمند آموزش‌هایی هستند که این مهارت‌ها را در قالب‌های برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به زوج‌ها ارائه می دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری دوره‌های آموزشی این طرح از اساتید درجه یک ملی در حوزه مشاوره و امور خانواده استفاده شده است، گفت: این اساتید سبب می‌شوند تا کیفیت آموزش‌ها ارتقا یافته و در نهایت شاهد کاهش آمار طلاق در استان خراسان رضوی باشیم.

گفتنی است در این مراسم از زوج هایی که مهریه شان ۱۴ سکه و جهیزیه صد درصد ایرانی تهیه کرده بودند تجلیل شد./۹۷۰۵/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات