۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۵۱۷۷۲۲
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

فعالیت های آیت الله موسوی جزایری در تقویت فرهنگ و اعتقادات مردم خوزستان ستودنی است

مخبر دزفولی گفت: آیت الله موسوی جزایری در خوزستان مرزبان مسائل اعتقادی و فرهنگی است و فعالیت های وی در تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی مردم تأثیر بسزایی دارد.
دکتر مخبر دزفولی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مدیر شبکه جهانی الاهواز در دیدار با محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فعالیت های شبکه جهانی الاهواز، گزارشی از وضعیت شبکه و برنامه های آن ارائه کرد.

مدیر شبکه جهانی الاهواز در این دیدار با اشاره به فعالیت چهارساله شبکه جهانی الاهواز اظهار داشت: این شبکه در حوزه های برنامه سازی و انتشار فعالیت می کند و ان شاء الله در سال های پیش رو گام های جدیدی خواهد برداشت.

در این دیدار مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن خوشحالی از گزارش ارائه شده درباره فعالیت های شبکه جهانی الاهواز خاطرنشان کرد: از بدو تأسیس شبکه جهانی الاهواز در جریان آن بوده و از حامیان تأسیس چنین شبکه ای است و امروزه هم از تأثیرگذاری چنین شبکه ای حمایت می کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری در خوزستان مرزبان مسائل اعتقادی و فرهنگی است، افزود: آیت الله موسوی جزایری تکیه گاه و لنگرگاهی در خوزستان و فعالیت های وی در تقویت بنیه فرهنگی و اعتقادی مردم تأثیرگذار است.

این مقام مسؤول ضمن تشکر از خدمات و فعالیت های آیت الله موسوی جزایری عنوان داشت: از فعالیت های آیت الله موسوی جزایری که سبب صدور فرهنگ تشیع به کشورهای همسایه می شود، باید تشکر و قدردانی کرد.

مخبر دزفولی گفت: مجموعه فعالیت های آیت الله موسوی جزایری در خوزستان بسیار موفقیت آمیز است و خود را در چنین راهی از جمله حوزه های علمیه، دانشگاه، طرح صالحین، فعال سازی مساجد و تشکیل حلقات صالحین و مناطق حاشیه ای وقف کرده است.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از شبکه جهانی الاهواز تصریح کرد: باید گام های جدی و جدیدی از سوی شبکه جهانی الاهواز برداشته شود./9456/د102/ب1

ارسال نظرات