۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۵۱۷۷۷۰
رییس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی خبرداد؛

راه اندازی پایگاه تخصصی تبلیغ در فضای مجازی «مرسلون»

رییس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی از راه اندازی پایگاه تخصصی تبلیغ در فضای مجازی «مرسلون» خبرداد.
مرسلون

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه، حجت الاسلام وحیدرضا ملکی رییس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی از راه اندازی پایگاه تخصصی مرسلون خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت های صورت گرفته در اداره تبلیغ مجازی در جهت شناسایی، سازماندهی، آموزش و فعّال سازی مبلّغان و گروه های تبلیغی و مورد توجه  قرار گرفتن این فعالیت ها از سوی نهادها، سازمانها، موسسات فرهنگی فعّال در این عرصه و درخواست در اختیار قرار گرفتن نتایج و ثمرات این اقدامات ، سایت «مرسلون» طراحی و راه اندازی گردید.

وی به بیان اهداف راه اندازی سایت مرسلون پرداخت و گفت: استفاده از فرصت های آن توسط حوزه های علمیه و روحانیان جهت تبیین معارف و مفاهیم اسلامی، توسعه محتوا منطبق بر ارزش ها و فرهنگ اسلامی­ ایرانی، ارتقای فرهنگ کاربری و سواد فضای مجازی، مقابله موثر با تهاجم همه جانبه فرهنگی از جمله اهداف راه اندازی این سایت است.

رییس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی ابراز داشت: پایگاه تخصصی مرسلون مرجعی در موضوع تبلیغ دین در فضای مجازی است که به معرفی مبلّغان و گروه های تبلیغی می پردازد.

وی آشنایی مبلّغان و گروه های تبلیغی با ایده ها و خلاقیت های یکدیگر را ازجمله ویژگی های سایت مرسلون دانست و افزود: معرفی محیط های تبلیغی مبلّغان (سایت، وبلاگ، شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان) به مراکز، نهادها و عموم کاربران در دستور کار سایت مرسلون قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‏‌توانند با مراجعه به این سایت از ایده ها و محتواهای تبلیغی مبلّغان در حوزه های مختلف دینی بهره مند شده و در ترویج معارف ناب الهی سهیم  شوند./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات