۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۱۷۸۵۸
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

شهید حججی چهره ماندگار حوزه فرهنگ و ادبیات است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از شهید مدافع حرم، محسن حججی به عنوان چهره ماندگار حوزه فرهنگ و ادبیات یاد کرد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، هنرمندان هنرهای تجسمی شیراز به یاد شهید محسن حججی، در کافه کتاب این اداره کل گرد هم آمدند تا چهره این شهید حوزه فرهنگ و ادبیات را نقش بزنند.

بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در بازدید از این هنرمندان، از این شهید بزرگوار به عنوان چهره ماندگار حوزه فرهنگ و ادبیات یاد کرد و گفت: این شهید حوزه فرهنگ و ادبیات در ترویج و تبلیغ کتاب فعال بود و در مدرسه‌ها به تبلیغ کتاب می‌پرداخت و از زمره پیشگامان معرفی کتاب در کشور محسوب شده است.

مریدی تجربه همکاری با موسسه های نشر و کتابشهر ایران از جمله فعالیت‌های فرهنگی در کارنامه زندگی باعزت این شهید والامقام دانست و تصریح کرد: شهید مدافع حرم، محسن حججی که این روزها شهادت مظلومانه‌اش تیتر رسانه‌های داخلی و خارجی است، تنها در عرصه دفاع نام‌آور نبود، بلکه او پیش از حضور در جبهه نبرد با تروریست‌های تکفیری، مدتی به کار کتاب‌فروشی و فعالیت در عرصه نشر، همت گماشته بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس اظهار داشت: بدون شک جوانان بصیر و آزاده امت اسلامی و به ویژه جوانان مومن و انقلابی ایران زمین، با الگو گیری از این شهید عزیز و سایر مصادیق سلحشوری و ایستادگی، راه آن‌ها را با صلابت و شکوه بیش از پیش ادامه می‌دهند و تا نابودی کامل جریان باطل از پای نخواهند نشست.

به گزارش رسا، شهید حججی پیش از سفر به سوریه نیز با حضور در اردوهای جهادی افزون بر مبارزه با نفس، خودسازی و تهذیب روح خویش، نقشی ارزنده و فراموش‌ناشدنی در تقویت و گسترش ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خود برجای گذاشته است./825/پ203/ب1

ارسال نظرات