۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۱۷۹۱۷
واعظی:

انسجام دولت بسیار مهم است/ معرفی سرپرست برای وزارت علوم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه انسجام دولت بسیار مهم است، گفت: آقای رئیس‌جمهور روی هر ۱۷ وزیر پیشنهادی جدی‌ و از آنها حمایت می‌کند.
واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمود واعظی، وزیر ارتباطات صبح امروز( یکشنبه22 مرداد ماه) در حاشیه آخرین جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با رد برخی شایعه‌‌ها درباره عدم موافقت رئیس‌جمهور با چند نفر از وزرای پیشنهادی، اظهار داشت: متاسفانه برخی گفته‌اند که آقای رئیس جمهور رای اعتماد برخی از وزیران را در اختیار مجلس گذاشته‌ است و این مسئله صحت ندارد. تمام تلاش رئیس‌جمهور و اعضای دولت بر این امر است که وزرای پیشنهادی رأی خوبی بیاورند آقای رئیس‌جمهور روی هر 17 وزیر پیشنهادی جدی‌ و از آنها حمایت می‌کند.

وی از رسانه ملی این درخواست را داشت که به شایعات دامن نزند، یادآرو شد: انسجام دولت بسیار مهم است و رئیس جمهور از اول تا آخر پشت وزاری خود ایستاده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سؤال که وضعیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری چگونه خواهد شد، گفت: برای اینکه تمرکز بر روی 17 وزیر پیشنهادی بیشتر شود به احتمال زیاد یک سرپرست در زمان خود برای این وزارتخانه معرفی می‌شود تا در زمان مناسب وزیر معرفی شود و او بتواند با ایجاد تحول، مورد رضایت دانشجویان و اساتید قرار بگیرد./۸۱۶/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات