۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۱۷۹۵۵
به همت اداره اوقاف و امور خیریه؛

نخستین دوره مسابقات قرآن کریم اتباع خارجی در تهران آغاز شد

نخستین دوره مسابقات قرآن کریم اتباع خارجی به همت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، دارالقرآن محمد امین(ص) و اداره کل اوقاف و امور خیریه در تهران آغاز شد.
مسابقات قران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین دوره مسابقات قرآن کریم پناهندگان امروز یک‌شنبه(22مردادماه) به همت اداره اوقاف و امور خیریه تهران با حضور جمعی از مسؤولین در آستان مقدس امامزادگان سید جعفر (ع) و سیده حمیده خاتون(س) تهران آغاز شد.

براساس این گزارش، این دوره از مسابقات در بخش بانوان در دو گروه سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان در رشته حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود، رقابت بخش بانوان به مدت دو روز ادامه دارد و از 23 مردادماه رقابت‌های بخش آقایان آغاز می‌شود.

در این دوره از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در حدود 200 شرکت کننده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، این رقابت‌ها در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ پنج جزء قرآن کریم، قرائت تحقیق، ‌قرائت ترتیل، دعاخوانی و اذان (ویژه آقایان) به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این رقابت‌ها برای نخستین بار از سوی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، دارالقرآن محمد امین(ص) و به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در سطح استانی برگزار می‌شود./816/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات