۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۱۸۱۶۴
سردار پاكپور:

باید مروج راه شهدا باشیم

فرمانده نيروی زمينی سپاه پاسداران گفت: با برگزاری اینگونه مراسم راه شهیدان در جامعه ادامه پیدا می‌کندو رفتار شهید حججی نشان‌گر خیلی از مسائل بود.
حججی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار پاكپور فرمانده نيروی زمينی سپاه پاسداران صبح امروز دوشنبه (23 مرداد ماه) در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی که در حسینیه امام خمینی (ره) در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت  شهدای مدافع حرم هستیم که اخیر در منطقه سوریه به شهادت رسیده‌اند شهید حججی، شهید عظیمی، شهید علی پور و شهید خوش محمدی بودید که در راه دفاع از حریم حرم به شهادت رسیدند. شهادت شهید حججی  که در فضای مجازی یک  فضای خاصی را رقم زده است.

وی ادامه داد: نگاه شهید حججی و سینه ستبر او گویای خیلی از مسائل است از جمله استقامت، انگیزه، از خود گذشتگی و... که وقتی با بدن تیر خورده قبل از جدا کردن سر از بدن او ولی با استقامت به سمت قتلگاه می‌رود این نتیجه تربیت و فضای خانواده ایشان است و وقتی خانواده او را دیدم همین انتظار را داشتم. 

پاکپور یادآور شد: ما برای تجلیل از خون این شهدا و راه آنها باید این برنامه‌ها را داشته باشیم و سخنرانان و برنامه‌ها و موضوعات که در این مراسم پخش شد نشان از آن دارد که  راه این شهدا ادامه دارد و ما باید آن را ترویج بدهیم./۸۱۶/ ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات