۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۱۸۱۷۲
سردار پاکپور:

هدف ما گرفتن انتقام خون شهدا است

فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران گفت: هدف ما گرفتن انتقام خون شهدا است و هر جايي كه ما قول انتقام گيري داده ايم سريعا جبران نموده ايم، انتقام از گروه فرقان و گروه تروريستي قنبرزهي و ديگر اقدامات ما برای بازپس‌‌گيري خون شهدا است.
سردار پاکپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، سردار محمد پاكپور، فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران در مراسم تجليل از خانوادهاي شهدا در مراسم يادبود شهيد مدافع حرم محسن حججي كه در نيروي زميني ارتش برگزار شد با اشاره به اينكه امروز ميدان هاي جهاد و دفاع ما از مرزهاي كشوري ما بيرون رفته است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس كه عليه نظام جمهوري اسلامي ايران جنگ تحميل كردند يا اتفاقاتي كه در كردستان و تركمن صحرا اتفاق افتاد همه در مرزهاي ايران بودند، هشت سال در داخل مرزهاي خود جنگيديم و توانستيم اشغالگران كه همراه كل دنيا به ايران حمله كردند را از كشور خود خارج كنيم.

وي ادامه داد: در نهايت هدفي كه دشمنان ما در دفاع مقدس داشتند با رشادت هاي جوانان ما و شهادتشان محقق نشد، دشمنان اسقاط جمهوري اسلامي ايران و فتح خرمشهر را در ابتدای كار برنامه ريزي كردند، از منظر آنها ايران يك حكومت نوپا بود كه ارتش درستي ندارد و يا اينكه فرماندهان ارتش ايران آمريكايي هستند و نيروهاي انقلابي هم درگير اتفاقات داخلي هستند پس پيروز خواهند شد، اما برآورد آنها با حضور جوانان ما در جبهه هاي جنگ نقش بر آب شد.

فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران تأكيد كرد: بعد از دوران دفاع مقدس استكبار جهاني ساكت نشست و با جنگ نرم و فرهنگي وارد ميدان هاي داخلي ما شدند كه آن هم با حضور رهبري و بيانات پيامبرگونه ايشان از بين رفت، ما مدت ها است كه در مرزهاي غربي كشور به خصوص با حضور آل سعود با توطئه هاي دشمن درگير هستيم، اما با وجود اين همه فشار، امنيت ما برقرار است.

سردار پاكپور يادآور شد: در شمالغرب ايران عناصر تروريست هستند كه در مرزها مستقر می باشند، در كنار اين درگيري ها ما جبهه ديگري را هم داريم، آن هم جبهه مقاومت بود كه از طريق آن مي خواستند ايران را نابود كنند از اين رو سراغ سوريه و لبنان رفتند، ما در سوريه و عراق با درخواست استشاري حاكم آنها ورود كرديم.

وي افزود: زماني كه ما وارد عراق و سوريه شديم تروريست ها به جايي رسيده بودند كه خط قرمز ما بود، كمك هاي استشاري به سوريه و ارتش عراق پيش روي دشمن از بين برد و نهايتا پيروزي هاي ما ادامه پيدا كرد تا اينكه موصل و حلب آزاد شد، پيروزي در حلب كمر تروريست ها را شكست كه اين موفقيت توسط رزمندگاني همچون شهداي كشور ما رقم خورد.

فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران ابراز داشت: موضوع ديگر اين است كه ما اگر ما مي نشستيم تا تروريست ها در سوريه و عراق كار خود را بكنند آيا وضعيت امنيت ما امروز به اين گونه بود، امروز ما با جنگ با تروريست ها در خارج از كشور آنها را از كشور دور كرديم، از طرفي ديگر عمليات هاي جاسوسي آنها را نيز متوقف كرديم.

سردار پاكپور در پايان گفت: هدف ما گرفتن انتقام خون شهدا است و هر جايي كه ما قول انتقام گيري داده ايم سريعا جبران نموده ايم، انتقام از گروه فرقان و گروه تروريستي قنبرزهي و ديگر اقدامات ما بازپس گيري خون شهدا است./۸۱۶/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات