۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۱۸۲۵۲
رییس بنیاد بین المللی نهج البلاغه:

سازمان های بین المللی بازیچه دست قدرت ها هستند

رییس بنیاد بین المللی نهج البلاغه، سازمان های بین المللی را بازیچه دست قدرت ها دانست و گفت: اقدامات سازمان های بین المللی در رابطه با مساله فلسطین شبیه به لطیفه است.
آیت الله دین پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد آیت الله سید جمال الدین دین پرور ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دفتر جمعیت دفاع از مردم فلسطین در مشهد که در دانشکده الهیات و حقوق دانشگاه پیام نور برگزار شد گفت: اقدامات سازمان های بین المللی در رابطه با مساله فلسطین شبیه به لطیفه است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در صورت اعتراض هر چند خفیف این سازمان ها نه تنها وقعی نمی نهد، بلکه با گردنکشی و قلدری با آنان برخورد می کند. در واقع سازمان های بین المللی بازیچه دست قدرت ها هستند.

رییس بنیاد بین المللی نهج البلاغه با اشاره به اهمیت خیزش و مقاومت ملت ها در برابر ظلم و جنایت صهیونیست ها افزود: سران و شیوخ عربی در این مساله کاملا مردود هستند، چرا که جز شکم و شهوت چیزی نمی دانند. رهایی و پیروزی تنها در گرو خیزش و قیام ملت ها است که خوشبختانه این بیداری و قیام ها هر روزه گسترده تر از پیش می شود و نمود آن را می توان در ملت ایران مشاهده کرد.

وی فضا سازی های رژیم اشغالگر قدس را کاذب و شکننده توصیف کرد و افزود: رژیم صهیونیستی با فضاسازی های کاذب خواهان به رخ کشیدن قدرت خود بر دنیا بود اما پیروزی عده ای قلیل رزمنده لبنانی در برابر اسرائیل هیمنه پوشالی آن را فرو ریخت و آنان را رسوا کرد. هیچ کدام از تجهیزات پیشرفته همچون سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی تاب مقاومت در برابر مقاومت اسلامی را نداشت و همگان شاهد به زانو درآمدن اسرائیل بودند.

آیت الله دین پرور نقش جمعیت های مردم نهاد را در زنده نگه داشتن مساله فلسطین خطیر خواند و گفت: مساله فلسطین مساله جهان اسلام است که هویت اسلامی آن نه در برابر اسرائیل، بلکه در برابر کفر جهانی شناخته می شود.

وی تأکید کرد: جمعیت های مردم نهاد نقش موثری در زنده نگه داشتن شعار امام خمینی(ره) مبنی بر محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار و همچنین سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر آزادی سرزمین فلسطین از بحر تا نهر را می توانند ایفا کنند.

رییس بنیاد بین المللی نهج البلاغه با اشاره به بینش الهی امام خمینی(ره) در معرفی روز قدس به عنوان روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین افزود: امام خمینی(ره) با بینش الهی خود روز قدس را روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین نام گذاردند و از این طریق به مردم فلسطین امید را تزریق کردند و همچنین جهانیان را نسبت به این مساله بیدار کردند که انتفاضه های پی در پی نشان دهنده اثرات پر برکت این اقدام است.

وی دفاع از آرمان فلسطین را واجب شرعی خواند و خاطرنشان کرد: کسی که خدا را یاری کند خدا او را یاری خواهد کرد و این وعده ای الهی است که همواره باید آن را به یاد داشت. باید تمامی کمک های فکری، اجتماعی و مالی را در این راه جذب و متمرکز کنیم./861/پ202/ب1

ارسال نظرات