۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۱۸۳۰۳
امام جمعه هفتکل:

شهید حججی پیام آور مظلومیت شیعه است

امام جمعه هفتکل گفت: شهید حججی که از سوی تکفیری هایی که زاییده آمریکا هستند به شهادت رسید و این شهادت پیام آور مظلومیت شیعه و همچنین درس ایستادگی به دنیا بود.
شهید حججی

حجت الاسلام علی خلیلی، امام جمعه هفتکل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با تبریک و تسلیت شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی، اظهار داشت: شهید مدافع حرم محسن حججی در واقع با آن صلابت و ایستادگی که در قبال تکفیری ها داشت، مایه افتخار جهان اسلام به ویژه ملت ایران شد.

امام جمعه هفتکل با اشاره به صلابت و ایستادگی شهید حججی در قبال تکفیری ها، ابراز داشت: در تصاویری که از نحوه اسارت شهید محسن حججی پخش شد هیچ گونه ضعفی در روحیه این شهید بزرگوار دیده نشد و این صلابت، درس بزرگ مقاومت و ایستادگی برای جهانیان است.

رییس شورای فرهنگ عمومی هفتکل در ادامه بیان داشت: نحوه شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی که در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام به درجه رفیع شهادت نائل شد، در واقع پیام آور مظلومیت شیعه به جهانیان بود.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به حمایت آمریکایی ها از داعشی ها و تکفیری ها، تصریح کرد: داعشی های خبیث قطعا زاده و تولید نظام سلطه و به ویژه مدعیان دروغگوی حقوق بشر یعنی آمریکاست و همواره آمریکایی ها با تشویش اذهان عمومی در صدد عدم حمایت از داعش را دارند اما این حرفشان کاملا کذب و دروغ است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در واقع شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی مایه عزت و افتخار اسلام و همچنین مایه روسیاهی تکفیری ها، آمریکایی و صهیونیست ها و هم پیمانان آن ها شد.

امام جمعه هفتکل در پایان با تبیین پیام شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی به جوانان ایرانی، گفت: درس ایثار، فرهنگ شهادت طلبی و همچنین لبیک به ندای رهبری در مبارزه با یزدیان زمان، مهم ترین پیام این شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی به  جامعه ایرانی اسلامی به ویژه جوانان که مدام در روضه ها ندای امام حسین(ع) که فرمود هل من ناصر ینصرنی را فریاد می زنند، تداعی می کند./9453/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات