۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۱۸۴۱۵
مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی خبر داد؛

جذب ۱۶ طلبه در سال تحصیلی جدید

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی از جذب ۱۶ طلبه در سال تحصیلی جدید در این مدرسه خبرداد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام سید محمد علی بلادیان، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی هم در راستای جذب طلبه در سال تحصیلی جدید مانند برخی مدارس علمیه کشور اعلام آمادگی کرد.

مدیر مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز در ادامه بیان داشت: نزدیک به 90 نفر در مصاحبه حوزه علمیه آیت الله بهبهانی حضور پیدا کردند که در این مرحله 28 نفر تایید شدند.

این مقام مسؤول درباره برگزاری یک دوره آموزشی و تهذیبی برای 28 نفر تایید شده به طور مستقل در مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز، تصریح کرد: برای 28 نفر تایید شده در مرحله اول مصاحبه یک دوره مستقل آموزشی و تهذیبی به مدت دو هفته در خود مدرسه علمیه آیت الله بهبهانی برگزار کردیم که از این تعداد در نهایت، 20 نفر را به مرکز معرفی کردیم.

حجت الاسلام بلادیان خاطرنشان کرد: از 20 نفر که به مرکز معرفی شدند 18 نفر آن ها هم اکنون در خود مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی اهواز در حال سپری کردن دوره اختبار تثبیت عمومی هستند که در نهایت از این تعداد حاضر در دوره، 16 نفر در سال تحصیلی جدید جذب مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت های پژوهشی و آموزشی در سال تحصیلی جدید، بیان داشت: بنا داریم در سال تحصیلی جدید فعالیت های پژوهشی و آموزشی را از دو منظر کیفی و کمی در سطح بسیار خوبی قرار دهیم تا طلاب در سطح علمی بالایی قرار گیرند./۹۴۵۳/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات