۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۱۸۴۷۷
فرمانده ناجا در زاهدان تأکید کرد؛

امنیت کشور؛ مدیون خون شهدا و هدایت‌های رهبری/ دین و مذهب، ملاک خدمت پلیس نیست

سردار اشتری امنیت امروز کشور را مدیون هدایت‌های رهبری و خون شهدا دانست و گفت: همکاری خوب بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی و قضایی و نیز همدلی مسؤولان و روحیه مردم مدارانه آنان سبب این امنیت و آرامش شده است.
سردار حسین اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین اشتری، امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات مقر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد گفت: بالاترین سرمایه برای جمهوری اسلامی و پیاده شدن اهداف آن مردم هستند.

فرمانده ناجا ادامه داد: بالاترین سرمایه برای نیروی انتظامی نیز اعتماد مردم است که در ادامه، مشارکت را به همراه دارد؛ این امر سرعت ما را در انجام مأموریت افزایش می‌دهد؛ زیرا مردم ما را فرزندان خود می‌دانند.

وی هدف پلیس را خدمت به مردم توصیف و تصریح کرد: ما نیامده‌ایم تا به مردم امر کنیم بلکه آمده‌ایم تا خدمت کنیم؛ نیروی انتظامی باید اقتدار همراه با رأفت، عدالت و عطوفت داشته باشد؛ اقتدار هم به معنای قلدری و فریاد کشیدن و زور گفتن نیست بلکه ما باید بر اساس شرع و قانون به مردم خدمت کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه سرپنجه اقتدار نیروی انتظامی برای ناامن کنندگان خطرناک است ابراز داشت: امروز دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی ظرفیت بسیار خوبی دارند و نظام جمهوری اسلامی نظامی مقتدر است؛ قطعا ما به همراه تمامی نیروهای مسلح مقتدرانه و بدون اغماض با مجرمان برخورد می‌کنیم.

فرمانده ناجا با تأکید بر رویکرد جامعه محور نیروی انتظامی بیان کرد: ما افتخار می‌کنیم که خدمتگزار مردم شریف جمهوری اسلامی هستیم، برخورد مناسب با مردم همیشه سرلوحه کار ما بوده است، دین و مذهب در ارائه خدمت برای ما تفاوت ندارد و اعتقاد داریم مرزبانان اصلی همان ساکنان جدار مرزی هستند.

وی اظهار داشت: اگر به دهه‌های گذشته برگردیم متوجه می‌شویم که در این استان زحمات بسیاری کشیده شد تا امروز یکی از امن‌ترین استان‌ها لقب بگیرد.

سردار اشتری افزود: سیستان و بلوچستان از نظر شاخص‌های جرائم حتی جرائم امنیتی، شرایط خوب و مطلوبی دارد در حالی که در برخی استان‌ها که شاید تصور نشود رشد جرائم بیشتر از این استان است.

وی امنیت امروز کشور را مدیون هدایت‌های رهبری و خون شهدا دانست و عنوان کرد: همکاری خوب بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی و قضایی و نیز همدلی مسؤولان استان و روحیه مردم مدارانه آنان سبب این امنیت و آرامش شده است.

فرمانده ناجا ادامه داد: امروز توجه ما به تقویت فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان است؛ باید از نظر نیروی انسانی و تجهیزات استان را تقویت کنیم؛ البته همکاران ما در استان با مدیریت جهادی کار می‌کنند./831/پ203/ب1

ارسال نظرات