۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۱۸۹۳۸

پیام تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت شهادت سجاد باوی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم سجاد باوی، پیام تسلیتی صادر کرد.
علی ربیعی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به مناسبت شهادت سجاد باوی از مدافعان حرم اهل بیت، پیامی را به شرح زیر صادر کرد.

فاطمه خانم و محمد علی عزیز، فرزندانم

ورأيت الشهداء واقفين، كلٌ على نجمته، سعداء بما قدّموا للموتى الأحياء من أمل، ورأيتَ رأيت رأيت بلاداً يلبسها الشهداء ويرتفعون بها، أعلى منها وحياً وحياً، ويعودون بها خضراءَ وزرقاء، وقاسيةً في تربية سلالتهم: موتوا لأعيش!، فلا يعتذرون ولا ينسون وصاياهم لسلاتهم: أنتم غَدُنا، فاحيَوا كي نحيا فيكم!، وأَحِبُّوا زهر الرُمّان، وزهر الليمون، وصُبُّوا خمرتنا في عيد الحب! فلم نجد الوقت لنشربها معكم، عفواً! لم نجد الوقت ، فلا تنْسَوا أنتم أن تجدوا الوقت لتحتفلوا بالحب، وتنتقموا بالحب لنا ولكم.

قلبم از شنیدن خبر شهادت پدرتان، مملو از درد شد. دردی اما آمیخته با غرور و افتخار. به ایرانی و مسلمان بودن خود بالیدم. چرا که می بینم سرزمینم از اصفهان که این روزها شهید محسن حججی را تقدیم سرزمینمان کرد  تا خوزستان همیشه قهرمان که پدر دلیرتان شهید سجاد باوی را برای تامین امنیت و رفاه مردمان فدا کرد، پر از مردان بزرگی است که به واقع عمر خود را فدای به زیستن مظلومان و آسیب دیدگان می کنند

پدر شما، چه آن زمان که در بهزیستی کمر خدمت بسته بود و چه وقتی که به جنگ داعشیان رفت، بی گمان تنها به آینده ای بهتر و امن تر برای شما و دیگر فرزندان این مرز و بوم می اندیشید. به اعتلای دین محمد (ص) و اینکه فرزندش زینب محبوبة المصطفى اینبار در شام تنها نماند. هرچند فرزندان سیدالشهدا، درد غریبی و  بی پدری را یکجا کشیدند، اما ما نخواهیم گذاشت که شما در وطن اسلامیمان، تنها بمانید.

گفتنی است، شهید مدافع حرم سجاد باوی از پرسنل اورژانس اجتماعی شهرستان کارون بود که برای دفاع از حرم عقیه بنی هاشم حضرت زینب(س) رهسپار سوریه شد جمعه بیستم مردادماه سال جاری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

لازم به ذکر است، پیکر شهید مدافع حرم سجاد باوی از اهالی شهرستان کارون عصر روز گذشته در میان حضور گسترده مردم ولایت مدار خوزستان تشییع و در گلزارشهدای اهواز به خاک سپرده شد./۹۴۵۳/د102/ب1

ارسال نظرات