۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۵۱۹۱۲۱
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان:

نمایندگان مجلس در قبال رأی به هر وزیری در پیشگاه خداوند مسؤول هستند

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان در نامه ای خطاب به نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ضرورت دقت و هوشیاری در رأی وزیران پیشنهادی را خواستار شد.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان، در نامه ای خطاب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بر مسؤولیت و جوابگویی در قبال رأی دهی به وزرای پیشنهادی اشاره کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

این اشخاصی که انقلابی نیستند باید در راس وزارتخانه ها نباشند و [رئیس جمهور] باید امثال اینها را معرفی به مجلس نکند و اگر کرد، مجلس رد بکند و هیچ اعتنا نکند الا اینکه وزیری باشد که کارآمد باشد، اسلامی باشد، مسامحه کار نباشد، انقلابی باشد..

امام خمینی(ره)؛ ۱۳۵۹/۴/۲۹

حضور محترم نمایندگان مردم شریف خوزستان در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته؛

با سلام و صلوات بر محمد وآل محمد علیهم السلام، و با احترام؛

اکنون که در آستانه دادن رأی اعتماد برای سپردن فرصت مدیریت اجرایی کشور برای ۴سال می باشید، و با وجود اینکه خوزستان معضلات و مشکلات زیادی را متحمل می باشد، نیاز است از این فرصت حداکثر استفاده را نموده و به دور از هرگونه منطقه گرایی، قوم گرایی و با توجه به مشکلاتی که خوزستانی ها از آن رنج می برند، بعنوان نماینده ایشان نهایت همت و تلاش خویش را توأم با حساسیت زیاد بگمارید؛ چراکه قطعا یک نماینده مجلس در قبال دادن رأی به هر وزیر در پیشگاه خداوند متعال، مسئول و باید جوابگوی مردم نیز باشد.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهایی که تاکنون بکار بسته اید، از شما توقع دارد نسبت به برآورده شدن انتظارات مردم خوزستان اقدامات لازم را مبذول نمایید؛ همانا یکی از انتظارات مردم شریف خوزستانی از نمایندگان خود این است که با رصد کامل مشکلاتشان، بتوانند مطالباتشان را دنبال کنند.

لذا متوقع است که شما بعنوان نماینده مردم نجیب و محروم خوزستانی در راستای رفع معضلاتی همچون ریزگردها و محیط زیست، بهبود وضعیت آب شرب و جلوگیری از انتقال غیر قانونی آن، احیای کشاورزی و مطالبه در راستای سرعت بخشیدن در اجرای طرح عظیم مقام معظم رهبری در احیای کشاورزی در استان، رفع معضل اشتغال جوانان و بالا بردن سطح رفاه، وضع معیشتی خوزستانی ها و بکارگیری افراد توانمند، دلسوز و بومی جهت مدیریت در سطوح متفاوت استان، نهایت سعی و کوشش خویش را نمایید.

همچنین سزاوار است، که گزارشی درباره عملکرد یک سال و نیم خویش بویژه در حیطه رفع معضلات محیط زیست، آب، اشتغال و غیره ارائه نمایید./۹۴۵۶/د۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات