۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۱۹۳۱۹
امام جمعه ایلام:

اقتدار و بالندگی نظام مرهون فعالیت های جهادی سپاه است

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از ارزشی ترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نقش سپاه پاسداران در تقویت ارزش های اخلاقی، بصیرت افزایی و معنویت نقش کاربردی و بسیار اثرگذار است.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز در دیدار با فرمانده و اعضاء سپاه ناحیه ایلام اظهار داشت: بالندگی و اقتدار نظام مرهون فعالیت جهادی سپاه است.

وی افزود: سپاه پاسداران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی کارنامه بسیار درخشانی در تمام عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، سیاسی دارد و امروز این نهاد مقدس یکی از بازوان توانمند ایران اسلامی است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی با کمترین امکانات در کنار ارتش برای حفظ مرز و استقلال ایران از جان خود گذشتند و اجازه ندادند دشمن بعثی حتی یک وجب از خاک مقدس کشورمان را اشغال کند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از ارزشی ترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران است گفت: نقش سپاه پاسداران در تقویت ارزش های اخلاقی، بصیرت افزایی و معنویت نقش کاربردی و بسیار اثرگذار است.

وی ادامه داد: سپاه امروز با تربیت نیروهای جوان انقلابی و ارزشی همراه با تفکر جهادی یکی از خطیرترین وظایف را در نظام بر عهده دارد و تاکنون در ایفای نقش خود بسیار موفق ظاهر شده است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: سپاه در زمینه فرهنگ اسلامی و همچنین اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی گام های موثری برداشته است و اگر امروز فضای کشور ما فضایی عاشورایی و حسینی نیست به برکت حضور سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: بحمدالله سپاه در هر عرصه ای وارد شده موفق بوده است؛ زیرا اساس تفکر این نهاد مقدس جهادی و انقلابی است؛ از این رو  تضعیف سپاه همسو شدن با دشمنان خارجی است./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات