۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۵۱۹۳۴۰
رییس مرکز فقهی جوادالائمه مطرح کرد؛

اهل بیت مطمئن ترین راه برای خداشناسی

حجت الاسلام تقوی مطمئن ترین راه رسیدن به خدا را اهل بیت دانست و گفت: قرآن بدون اهل بیت برای انسان ناشناخته خواهد بود و اهل بیت تلاش کرده اند تا خداشناسی را به ما یاد دهند.
حجت الاسلام تقوی حجت الاسلام تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام علی اصغر تقوی، رییس مرکز فقهی جوادالائمه، شب گذشته در جمع زائران حرم مطهر رضوی در شرح و تفسیر زیارت جامعه کبیره گفت: زیارت جامعه کبیره، جامعیتی در معرفی قرآن، توحید و نبوت دارد.

رئیس مرکز مباحثات فقهی جوادالائمه ادامه داد: مفصل ترین بیانی که در رابطه با امامت، توحید و نبوت آمده در این زیارت بیان شده است.

وی با اشاره به اینکه  ائمه دعوت کنندگان به خدا و حق هستند، ابراز داشت: ائمه همانند باران به زمین طراوت می دهند و آنچه را باید رشد کند را به کمال می رسانند.

عضو اتاق تبلیغ خراسان تصریح کرد: صفت باران گونه ای ائمه طوری است که انسانی که به ورطه نابودی رسیده را همانند دانه در حال نیستی سرسبز و خرم می کند.

رییس مرکز فقهی جوادالائمه مطمئنترین راه رسیدن به خدا را اهل بیت دانست و گفت: قرآن بدون اهل بیت برای انسان ناشناخته خواهد بود و اهل بیت تلاش کرده اند تا خداشناسی را به ما یاد دهند.

حجت الاسلام تقوی در پایان با اشاره به اینکه زیارت جامعه راه دوست شناسی و دشمن شناسی را به ما می آموزد، گفت: در این زیارت بصیرت شناسی و دشمن شناسی به انسان ها آموخته می شود./۹۷۰۵/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات