۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۱۹۴۳۲

پخش زنده دروس خارج نجف اشرف آغاز شد

مدیر مؤسسه صدای بهار از پخش زنده دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه نجف اشرف در شبکه اینترنت خبر داد.
پخش زنده دروس خارج نجف اشرف آغاز شد

جواد جوادی،‌ مدیر مؤسسه صدای بهار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، پخش زنده دروس خارج مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه در نجف اشرف آغاز شد.

وی افزود: هم‌اینک دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه نجف آغاز شده و کاربران می‌توانند به راحتی از طریق شبکه جهانی اینترنت به نشانی www.eshia.ir  از دروس خارج حوزه علمیه نجف بهره بگیرند.

جوای خاطر نشان کرد: در حال حاضر دروس آیت‌الله باقر ایرواني، آیت‌الله محمد سند، آیت‌الله هادي آل راضي، حضرت آیت‌الله بشير نجفي و حضرت آیت‌الله محمداسحاق فیاض در نجف اشرف برگزار می شود که طلاب و فضلای حوزه علمیه در سراسر جهان از طریق شبکه جهانی اینترنت از دروس این اساتید استفاده کنند.

وی یادآور شد: همچنین دروس استاد حسن جواهري، استاد سيد علي سبزواري، استاد سيد علي‌اكبر حائري، استاد سيد مجتبی حسيني، استاد سید عبدالمنعم الحکیم و استاد سیدحسين حکیم      به زودی بخش آنلاین آن ها در حوزه علمیه نجف اشرف آغاز خواهد شد.

مدیر مؤسسه صدای بهار خاطر نشان کرد: افزون بر شهر نجف اشرف، دروس برخی از علمای عراق در شهر کربلای معلا دایر می شود که استاد سلطان فاضلي و استاد آیت‌الله سید محمدتقي مدرسي از جمله این دروس است که در روزهای آینده بخش آنلاین دروس این بزرگواران هم انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد: برنامه پخش زنده دروس مراجع تقلید و علمای ایران نیز در شهرهای قم، مشهد و اهواز نیز به زودی اعلام می شود./917/ 302/ص

 

ارسال نظرات