۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۱۹۴۴۷
آیت الله علما:

انسان های پاک و طاهر، دین محور هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه انسان های پاک و طاهر، دین محور هستند گفت: آنها قدم از راه دین به بیرون نمی گذارند و دنیا و آخرت خود را با حرکت بر محور دین می سازند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در جمع فرماندهان و مدیران سپاه پاسداران قرارگاه منطقه ای نجف اشرف در غرب کشور ابراز داشت: انسانهایی که قلبی پاک و طاهر دارند در درگاه خداوند متعال نیز مقرب هستند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: انسانهای پاک و باتقوا خالصانه به دنبال نماز و روزه و زکات و مجاهدت در راه خداوند متعال هستند همانگونه که شهید محسن حججی خالصانه در راه خدا مجاهدت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: انسانهای پاک و طاهر به دنبال تقرب به خداوند متعال هستند و تنها برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند.

آیت الله علما بیان داشت: این افراد هر زمان مشاهده کنند حرمت الهی در حال تهدید است قیام کرده و با خون خویش از اسلام و حریم الهی دفاع می کنند همچون امام حسین (ع) که برای دفاع از اسلام قیام کرد و با خون خود دین الهی را ماندگار کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: افراد پاک و خالص، دین محور هستند و قدم از راه دین به بیرون نمی گذارند و دنیا و آخرت خود را با حرکت بر محور دین می سازند.

امام جمعه کرمانشاه مطرح کرد: انسانهای صالح شب و روز در حال مناجات با خداوند متعال بوده و زندگی خود را با دعا و مناجات عجین می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: توجه به دین و احکام و فرایض آن از ویژگی های جدانشدنی انسانهای باتقوا و پاک است، تمسک به دین نجات بخش بوده و در تمام مراحل زندگی باید به خدا توکل کرد و به دنبال قرب الهی بود./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات