۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۱۹۴۹۵
امام جمعه تبریز:

اخلال در امنیت پایدار کشور هدف امروز دشمنان است

حجت ‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: دشمنان با تمامی توطئه‌های قومیتی، ترفندهای سیاسی و حمایت‌هایی که از منافقان و گروهک‌های مختلف تروریستی داشته‌اند، نتوانسته اند حتی یک وجب از خاک میهن را اشغال کنند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در جمع مرزبانان ستاد فرماندهی مرزبانی استان با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران نعمت بزرگ امنیت را برای ملت به ارمغان آورده است، اظهار داشت: اقتدار نظام اسلامی جرأت هرگونه حمله نظامی از مستکبران را سلب کرده است.
وی با بیان این‌که دشمنان انقلاب به دنبال محدود کردن دانش و پیشرفت نظامی ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: جنجال سران غربی علیه دستاوردهای نظامی ایران به ویژه در عرصه موشکی نشان می دهد که آنان هیچ‌گاه راضی به ارتقای سطح قدرت بازدارندگی ایران اسلامی نیستند.
امام جمعه تبریز با بیان این‌که دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ از مرزهای مختلف کشور بوده‌اند، افزود: پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با تمامی توطئه‌های قومیتی، ترفندهای سیاسی و حمایت‌هایی که از منافقان، گروهک‌های مختلف تروریستی داشته‌اند، نتوانسته اند حتی یک وجب از خاک میهن را اشغال کنند.
حجت ‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این‌که امنیت حاکم در ایران اسلامی در مقایسه با دیگر کشورهای جهان مثال‌زدنی است، ادامه داد: دشمنان از هر راهی برای اختلال در روند تعالی نظام اسلامی بهره می برند، حتی حاضر به حمایت مالی و تسحیلاتی از گروهک‌های تروریستی و معاند نیز هستند.
وی با بیان این‌که عدم وجود امنیت در کشور سبب اختلال در زندگی مردم می ‌شود، تصریح کرد: امنیت مهم ‌ترین مؤلفه برای تعالی و پیشرفت در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و صنعتی محسوب می شود، اگر امنیت پایدار در کشور حاکم نباشد، روند جذب سرمایه گذار نیز با اختلال روبه رو می شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تقدیر از مجاهدت شبانه‌روزی مرزبانان ستاد فرماندهی استان گفت: تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، ارتش، سربازان گمنام امام زمان(عج) و بسیج در تأمین امنیت مرزهای کشور نوعی مجاهدت محسوب می شود که مردم باید قدرشناس این دلاوران باشند./935/پ
۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات