۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۵۱۹۵۱۸
امام جمعه تبریز:

خلاقیت و ابتکار در برنامه‌های فرهنگی ارتقا یابد

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تأکید بر حفظ ماهیت مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید در هر حال خلاقیت و جذابیت در برنامه های فرهنگی احساس شود.
دیدار مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز در دیدار قائم مقام و معاونان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور اظهار داشت: یکی از مهم‌تین ابتکارات امام راحل بنیان نهادن نهادهایی بوده که نقش بسیار مهم در تضمین آرمان های اصیل انقلاب اسلامی داشته اند.

وی با بیان این‌که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از بدو تأسیس تاکنون نقش بسیار ارزشمندی در ترویج آرمان‌ها و ارزش های انقلابی در سطح جامعه داشته است، خاطرنشان کرد: هماهنگی برای برپایی راه‌پیمایی های مختلف مردمی و تشویق آحاد جامعه برای حضور در تجمعات ارزشی همه از اقدامات مهم شورا محسوب می شود.

امام جمعه تبریز با تأکید بر حفظ ماهیت مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نباید فعالیت ها و برنامه های این شورا رنگ و بوی دولتی به خود گیرد، هر چند ارگان‌های دولتی نیز باید حامی برنامه های این نهاد انقلابی باشند، اما در کل باید ماهیت مردمی برنامه ها حفظ شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‍که یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شورای هماهنگی، باید تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشد، افزود: باید دستاوردها و تأثیرات انقلاب اسلامی به همراه آسیب‌ها و تهدیدهای آن شناسایی و معرفی شوند، امروز نسل جوان جامعه بایستی بدانند که این انقلاب با چه برکات و تأثیرات مهم داخلی و بین المللی همراه بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن‌شناسی و ترویج وحدت، همدلی و هم‌زبانی را از جمله مهم‌ترین اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: نباید برنامه‌های شورا به روزمرگی و یکسری برنامه های روتین مبتلا شود، باید در هر حال خلاقیت و جذابیت در برنامه احساس شود.

وی با تأکید بر این‌که مشارکت دادن نسل جوان، مبتکر و خلاق جامعه در برنامه های مختلف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ترویج آرمان‌ها و ارزش های انقلابی و همچنین تبیین مفاهیم دینی بایستی در قالب های جذاب و هنری و با بهره‌مندی از ابزارهای روز باشد.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی به ارایه گزارشی از فعالیت های این نهاد انقلابی در استان پرداخت./935/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات