۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۵۱۹۵۳۲
آیت الله علما:

حرکت همگان باید در مسیر ولایت و پاسداری از دین باشد

آیت الله علما گفت: مسیر همگان باید مسیر ولایت و پاسداری از دین باشد و این مهم را باید از شهدا الگو گرفته و به جوانان و نوجوانان القا کرد.
شهید گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه کرمانشاه شامگاه یکشنبه در مراسمی که به مناسبت شهادت امام جواد (ع) و بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی در مسجد النبی (ص) کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: شهید حججی با روحیه ای انقلابی و جهادی در عرصه شهادت و پاسداری از انقلاب و اسلام گام برداشت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهداف شهدا تصریح کرد: شهدا با قلبی پاک و ایمانی راسخ پاسدار ارزش های اسلام ناب محمدی بودند و همواره پرچم اسلام را با جانفشانی در سراسر دنیا به اهتزار درآورده اند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امام حسین (ع) با توجه به اینکه می دانست مسیری که انتخاب کرده شهادت و اسارت است باز هم دست از پاسداری و صیانت از شریعت الهی برنداشت و اسلام را ماندگار ساخت.

این مسوول تاکید کرد: شهدا با هدف حفظ اسلام، ولایت و انقلاب لباس رزم بر تن کرده و با شهادت خویش اجازه خودنمایی به دشمنان را ندادند.

وی با اشاره به سیره و مکتب امام خمینی (ره) گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی تحت هر شرایطی در مسیر انقلاب و اسلام حرکت می کرد و به جوانان نظام این مهم را انتقال داد.

آیت الله علما در پایان گفت: مسیر همگان باید مسیر ولایت و پاسداری از دین باشد و این مهم را باید از شهدا الگو گرفته و به جوانان و نوجوانان القا کرد.

لازم به ذکر این مراسم با حضور پیکر 4 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس برگزار شد./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات