۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۱۹۶۵۵
در آخرین روز فعالیت چهارمین دوره شورای شهر مشهد برگزار شد؛

دیدار اعضای شورای شهر و شهردار مشهد با آیت الله علم الهدی

رییس و اعضای چهارمین دوره شورای شهر مشهد مقدس در آستانه آخرین روز فعالیت خود با آیت الله علم الهدی دیدار کردند.
دیدار شورای شهر با آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، رییس و اعضای چهارمین دوره شورای شهر مشهد مقدس، صبح امروز در آستانه آخرین روز فعالیت خود با آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس دیدار کردند.

در این دیدار که سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد مدس و معاونان وی نیز حضور داشتند، رییس چهارمین دوره شورای شهر مشهد به بیان گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های این شورا و مقایسه تطبیقی آن با فعالیت ادوار گذشته شورای اسلامی شهر مشهد پرداخت.

محمد کمال سرویها ضمن یادآوری تأکیدات آیت الله علم الهدی بر توجه شورای چهارم به مناطق محروم مشهد مقدس، در ابتدای روی کار آمدن این شورا، اظهار کرد: همه 25 نفر عضو شورای شهر و شهردار محترم برای این هدف تلاش کردند و در مقایسه با دوره های گذشته موفقیت های چشمگیری نصیب ما شد.

وی افزود: ما در راستای حفظ ارزش های دینی و حرکت در مسیر دغدغه های رهبر معظم انقلاب گام برداشتیم. برای نمونه اگر رهبر انقلاب 10 سال پیش به مسأله زانرسراهای ارزان قیمت اشاره کردند، این مسأله در دوره فعلی عملیاتی شد و یا در خصوص مشکلاتی که مردم در خصوص مسأله کشف رود داشتند، در این دوره تلاش خوبی صورت گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: در حفر تونل  خط دوم قطار شهری، طی 4 سال دوره گذشته، 17 درصد پیشرفت فیزیکی به وجود آمد اما در این دوره پیشرفت این فاز به 65 درصد رسید که این جهش قابل توجهی بوده است.

سرویها با اشاره به تلاش جدی اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری، گفت: یکی از مشکلات ما در دوره های گذشته شورای شهر این بود که گردهم آمدن اعضای شورا به سختی ممکن می شد اما در این دوره اعضا حضور در شورا را به عنوان شغل اصلی خود قرار دادند و حداقل 4 ساعت در هفته در اختیار شورای شهر بودند.

در ادامه این نشست، سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد مقدس اتحاد و انسجام اقشار گوناگون مردم را رمز پیشرفت شهرداری مشهد در مقایسه با تمام ادوار گذشته دانست و اظهار کرد: پیشرفت های شهرداری مشهد در مقایسه با دوره های گذشته به گونه ای است که ما در واکنش به تخریب هایی که علیه شهرداری انجام می شد، اعلام آمادگی کردیم که در رسانه ملی با شهرداران دوره های گذشته مشهد مقدس مناظره کنیم.

آیت الله علم الهدی در پایان این دیدار طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات 4 ساله چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، رضایت رهبر معظم انقلاب از شهردار مشهد را بهترین نتیجه برای این فعالیت ها قلمداد کرد و گفت: این که رهبر معظم انقلاب لقب «شهردار خوب و انقلابی» را به آقای مرتضوی دادند، یعنی حجت امام زمان(عج) از عملکرد شما رضایت دارد و با توجه به این که امام زمان(عج) ولی فقیه را نماینده خود معرفی فرموده اند، در واقع زحمات شما رضایت حضرت را در پی داشته است./820/پ202/ب1

ارسال نظرات