۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۵۱۹۷۰۷
آیت الله علم الهدی:

تمجید رهبری از شهردار مشهد، نشانه خدمت خالصانه شهرداری و شورای شهر است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خطاب به اعضای سابق شورای شهر مشهد گفت: تا به امروز هیچ شهرداری از جانب رهبر معظم انقلاب به این لقب مقلب نشده بود و این مسأله همان پاداشی است که در قبال زحمات خالصانه شما حائز اهمیت است.
 آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس و اعضای شورای شهر مشهد مقدس که همزمان با پایان چهارمین دوره این شورا در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از شهردار مشهد مقدس، آن را نتیجه فعالیت کل مجموعه شورای شهر و شهرداری مشهد مقدس قلمداد کرد و گفت: تلاش های خالصانه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد موجب شد که شهردار به چنین موقعیتی نائل آمدند.

امام جمعه مشهد مقدس اظهار کرد: با توجه به این که ما در ماورای همه کارها و مسائل، معتقد به خدا و وجود مقدس امام زمان(عج) هستیم و این کشور را متعلق به ایشان می دانیم، از همین رو در مسیر زمینه سازی برای ظهور آن حضرت هستیم و ایشان ولی فقیه را به عنوان حجت خود در تمام مسائل به ما معرفی فرموده اند. در نتیجه اگر ما بخواهیم هرگونه تقدیری از زحمات شما داشته باشیم، بهتر از تعبیری که رهبر انقلاب در وصف شهردار محترم به کار بردند، نیست.

وی افزود: در طول تاریخ شهرداری مشهد تا به امروز هیچ شهرداری از جانب رهبر معظم انقلاب به این لقب مقلب نشده بود و این مسأله همان پاداشی است که در قبال زحمات خالصانه شما حائز اهمیت است.

آیت الله علم الهدی انگیزه معنوی اعضای شورای شهر از حضور در جایگاه خدمت به مردم را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: شما بابت فراهم آمدن فرصت برای پیگیری اهداف معنوی تان، مرهون مردمی هستید که به شما رأی دادند و این فضا را برای شما مهیا کردند تا خدمت انجام دهید و سرمایه معنوی خود را افزایش دهید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان این که فضای فعالیت خالصانه برای اعضای سابق شورای اسلامی شهر مشهد پایان نیافته، گفت: فضای کار برای خدا هیچ گاه به روی شما بسته نخواهد شد و می توانید با اتحاد و اتفاقی که بین شما وجود دارد، به حل مشکلات مردم بپردازید. هرکدام از شما ظرفیتی دارید که وابسته به شورا نبوده و در واقع مردم 4 سال پیش به آن ظرفیت ها رأی داده بودند.

وی افزود: زمانی که نخستین دولت جمهوری اسلامی تشکیل شد، امام(ره) اعضای شورای انقلاب را فراخواندند و به آن ها فرمودند «شما به اتحاد خود ادامه دهید و بر امور نظارت داشته باشید.» علت این فرمایش امام(ره) این است که در این نظام هرچه خدمت صورت گیرد، ارزشمند است در نتیجه هماهنگی میان جمع شما اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد نیز توانی ایجاد می کند که می توان در پرتو آن به مردم خدمت کرد.

آیت الله علم الهدی در پایان اظهار کرد: اگر در جریان فعالیت های سیاسی اخلاص وجود داشته باشد، جریان ها پیشرفت می کنند اما اگر اخلاص وجود نداشته باشد، در همان گام اول با شکست مواجه خواهند شد./820/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات