۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴
کد خبر: ۵۱۹۷۵۷
رییس کارگروه بحرین در مجلس شورای اسلامی:

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و زندانیان سیاسی بحرین تنها به دلیل بیان حقیقت محکوم شدند

رییس کارگروه بحرین در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و همه زندانیان سیاسی بحرین فقط به دلیل بیان حقیقت و درخواست‌های انسانی محکوم شدند و این رفتارهای ضد انسانی دولت بحرین نقض حقوق بشر است.
ناصری نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد رییس کارگروه بحرین و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، در دیدار مشترک با سفیر روسیه در ایران، اظهار داشت: آل خلیفه هر روز با سلب آزادی‌های اساسی و اولیه مردم کشور بحرین، جنایت‌های جدیدی را ایجاد می‌کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان انتقاد از نقض حقوق بشر با جنایت به مردم بحرین، بیان داشت: کمک و یاری به مظلومان جهان در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صراحت عنوان شده است.
 
رئیس کارگروه بحرین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی نسبت به پیگیری جنایت‌های حکومت کشور بحرین و عربستان علیه مردم و همچنین اوضاع نابسمان این کشور هیچ کوتاهی نخواهد کرد.

حجت الاسلام ناصری نژاد در ادامه تصریح کرد: ما از مواضع کشور روسیه در رابطه با حمایت از مردم یمن و سوریه قدردانی می‌کنیم.
 
وی بیان داشت: کمک روسیه در رابطه با مردم بحرین مانند کمک به سوریه و یمن، موجب ایجاد اثرات مثبتی در استیفای حقوق حقه و اولیه مردم بحرین خواهد شد.
 
رئیس پیشین مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیت‌الله شیخ عیسی قاسم و همه زندانیان سیاسی کشور بحرین فقط با درخواست‌های حقوق اولیه و انسانی خود و همچنین بیان حقیقت با مجازات‌های گوناگونی چون سلب تابعیت و سلب حقوق شهروندی محکوم شدند. 
 
رئیس کارگروه بحرین در مجلس شورای اسلامی در پایان بر لزوم کمک و حمایت سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی به مردم مظلوم کشور بحرین تاکید کرد./9453/د
۱۰۲/ب۱

ارسال نظرات