۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۵۱۹۷۶۸
با حضور پرشور مردم خوزستان صورت گرفت؛

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم سردار علی پور

پیکر مطهر مدافع حرم اهل بیت، سردار جان محمد علی پور از اهالی اندیمشک با استقبال گرم و پرشور مردم ولایت مدار خوزستان و خانواده های شهدای مدافع حرم وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد.
راهپیمایی در حمایت مسلمانان مظلوم فلسطین و میانمار و تشییع شهدا در تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین استقبال از پیکر پاک شهید مدافع حرم سردار جان‌محمد علی‌پور از شهدای مدافع حرم شهرستان اندیمشک با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار خوزستان در فرودگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این استقبال با شکوه که در دمای ۵۰ درجه اهواز صورت گرفت جمع زیادی از مردم شهرهای مختلف خوزستان به ویژه اهالی شهرستان اندیمشک که زادگاه خود شهید است و  همچنین تعداد زیادی از مردم اهواز حضور داشتند و پیکر پاک شهید جان‌محمد علی‌پور را  بر دوش خود گرفتند.

همچنین جمعی از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم به ویژه دوستان شهید مدافع حرم حمیدرضا فاطمی‌اطهر خانواده شهید محمود مراداسکندری از شهدای دفاع مقدس در آئین استقبال از پیکر مطهر شهید جان‌محمد علی‌پور حضور داشتند.

گفتنی است،‌ خانواده شهید مدافع محمود مراداسکندری از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا و خانواده شهید جبار عراقی از شهدای شهرستان کارون نیز در این برنامه معنوی حضور یافتند و به مقام شامخ شهید مدافع حرم سردار جان‌محمد علی‌پور ادای احترام کردند.

بر اساس این گزارش پس از استقبال در فرودگاه بین المللی اهواز،مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم سردار جان محمد علی پور در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز با حضور پرشور مردم ولایت مدار برگزار شد.

همچنین در این برنامه استقبال و وداع، مداحان اهل بیت(ع) اهواز به نوحه‌خوانی پرداختند و سپس حاضران با ندای لبیک یا زینب(س) از پیکر شهید مدافع حرم جان‌محمد علی‌پور استقبال پر شوری به عمل آوردند و با آن وداع جانانه کردند.

شهید علی پور از رزمندگان اندیمشکی بازنشسته سپاه پاسدارن بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم زینب(س) و جهاد با تکفیری ها رهسپار سوریه و به صف مدافعان حرم پیوست که در درگیری با این کوردلان به فیض شهادت نائل آمد و به عنوان هفتمین شهید مدافع حرم از اندیمشک به کاروان یاران شهیدش پیوست.

در پایان گفتنی است، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید بزرگوار روز چهارشنبه اول شهریور ساعت ۹ از میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای اندیمشک برگزار می شود./۹۴۵۳/پ204/ب1

ارسال نظرات