۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۱۹۷۷۱
امام جمعه هویزه:

استمرار راه شهدا از عقائد اسلام ناب است

امام جمعه هویزه گفت: استمرار راه شهدا و اینکه خون شهدای مدافع حرم در رگ جوانان ما می جوشد و آنها را استوارتر از قبل در راه دفاع از حریم حرم اهل بیت و مقاومتر از قبل در مرزبانی می کند، از عقائد و اسلام ناب است.
نیسی راد

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تجلیل و گرامیداشت شهیدان مدافع حرم سجاد باوی و محسن حججی با حضور خانواده شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس، حجت الاسلام محمد زاده، مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان و مسؤولان شهرستانی و دیگر اقشار مختلف مردم در شهرستان هویزه برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر نیسی راد، امام جمعه هویزه در این مراسم اظهار داشت: حیات جاودانه شهدا و حیات بخشی به جوامع بشری خط سرخ شهادت را نگاهدارنده ارزشهای انسانی و اسلامی است و شهید علاوه بر این که خود جاودان میشود جاودانگی و روح حیات را به کالبد جامعه میدمد.

امام جمعه هویزه در ادامه بیان داشت: اخلاص شهید حججی در زمان حضور در روستاهای محروم شهرستان هویزه به اهمیت اخلاص برای خدا که باعث انتخاب انسان میشود که شهید عزیز از این قبیل است.

حجت الاسلام نیسی راد درباره استمرا یافتن راه شهدا، تصریح کرد: استمرار راه شهدا و اینکه خون شهدای مدافع حرم در رگ جوانان ما می جوشد و آنها را استوارتر از قبل در راه دفاع از حریم حرم اهل بیت علیهم السلام و مقاومتر از قبل در مرزبانی می کند، از عقائد و اسلام ناب استت.

وی اظهار داشت: راه شهدا همان راه و رسمی است که امام راحل احیاگر آن در قرن بودند و این فرزندان در گهواره روح الله هستند که از آرمانهای خمینی کبیر دفاع می کنند.

گفتنی است، در ادامه حجت الاسلام شرفی امام جمعه شادگان به عنوان سخنران ویژه این مزاسم به تبیین جایگاه شهدا پرداخت و همچنین شعر خوانی شاعران آیینی و مداحان اهل بیت علیهم السلام از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

لازم به ذکر است، این مراسم یادبود، با توجه به اینکه شهید حججی در سال های گذشته به همراه گروه های جهادی در شهرستان هویزه حضور پیدا کردند و در روستاهای محروم فعالیت جهادی داشتند به پیشنهاد حجت الاسلام نیسی راد، امام جمعه هویزه، برگزار شد. /9453/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات