۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۱۹۷۹۲
از سوی اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات؛

کارگاه آموزش نویسندگی در فضای مجازی برگزار می شود

کارگاه آموزش نویسندگی و داستان نویسی در فضای مجازی ویژه برادران مبلغ نوین از سوی اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.
دوره داستان نویسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اقدام به برگزاری کارگاه آموزش نویسندگی و داستان نویسی در فضای مجازی ویژه برادران مبلغ کرده است.

برپایه این گزارش، این کارگاه آموزشی با توجه به لزوم آشنایی مبلغان فعال در شبکه‌های اجتماعی، شبکه‌های پیام‌رسان، سایت‌ها وبلاگ‌ها با روش‌ها و فنون نویسندگی و داستان نویسی و رشد و ارتقای دانش طلاب در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی برگزار می شود.

ایده یابی، مخاطب شناسی، پرورش خلاقیت نویسندگی، ابزارهای نوشتن، تلخیص و کوتاه نویسی، شناخت نویسندگان، گفت‌وگو نویسی و عدم دفع  مخاطب از سرفصل های آموزشی این کارگاه است.

گفتنی است، این کارگاه از یکشنبه دوازدهم شهریورماه تا یکشنبه نوزدهم شهریور به مدت یک هفته و از ساعت۹:۱۵ تا ۱۰:۴۵ صبح در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی به نشانی: چهار راه شهدا، دفتر تبلیغات اسلامی، طبقه دوم سالن جلسات برگزار می شود. /872/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات