۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۱۹۸۱۲
با محوریت زندگینامه و سیره علمی عملی آیت الله مظاهری؛

۳ جلد از کتاب مرزبان اخلاق رونمایی می شود

مراسم رونمایی از سه جلد کتاب «مرزبان اخلاق» و مقالات اهدایی به کنگره بزرگداشت آیت الله مظاهری به همت دفتر تبلغات اسلامی اصفهان برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن سراج زاده

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام حسن سراج زاده، رییس پژوهشکده الهیات و خانواده گفت: این مقالات که به قلم فاخر گروهی از پژوهشگران فرهیخته به رشته تحریر درآمده، در حدود سه هزار صفحه و در سه جلد سامان یافته و به وسیله انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به زیور طبع آراسته شده است.

وی افزود: این رونمایی در تداوم کنگره نکوداشت حضرت آیت الله مظاهری  و در تکمیل آثار منتشر شده در آن کنگره است که در آذرماه سال گذشته به همت دفتر تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادها برگزار شد.

حجت الاسلام سراج زاده ادامه داد: در آن کنگره از موسوعه بیست و هفت جلدی حضرت آیت الله مظاهری و سه جلد کتاب دیگر رونمایی شد.

وی برنامه آیین رونمایی را توضیح داد و گفت: در این مراسم، گزارشی از فرآیند تدوین و تهیه موسوعه معظم له و مقالات چاپ شده بیان و از اعضای ستاد  برگزاری کنگره بزرگداشت و از تهیه کنندگان کتاب موسوعه و مرزبان اخلاق تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است آیین رونمایی از کتاب «مرزبان اخلاق» روز پنج شنبه دوم شهریور 1396 ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان به نشانی، میدان امام خمینی(ره)، خیابان حافظ، چهارراه کرمانی، با حضور مسؤولان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد./1304/د103/ب1

ارسال نظرات