۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۱۹۸۸۲
آیت الله علما:

دشمنان به دنبال تخریب تفکر قرآنی در جوامع اسلامی هستند

آیت الله علما با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تخریب تفکر قرآنی در جوامع اسلامی هستند گفت: دشمنان به خوبی می دانند که قدرت جوامع اسلامی برگرفته از تفکر قرآنی است؛ بنابراین هجمه های گسترده آنها متوجه این تفکر است.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در قرارگاه منطقه ای نجف اشرف برگزار شد، ابراز داشت: تمسک به قرآن کریم سعادت و موفقیت دنیوی و اخروی را به دنبال داشته و سبب تقرب به خداوند متعال خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: توجه به قرآن و حفظ یا قرائت آیات روح بخش کلام الهی سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کرده و تربیت قرآنی را تقویت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: انس با قرآن سعادتی بی مانند است و باید از عمر زودگذر خویش در راستای تقویت تفکر قرآنی و اسلامی بهره برد.

آیت الله علما اظهار داشت: قرآن کریم کلام خداوند متعال و میراث پیامبر اکرم (ص) برای بندگان است؛ بنابراین انس با قرآن سبب قدرت گرفتن امت اسلامی و وحشت دشمنان اسلام است.

وی در ادامه مطرح کرد: امروز تربیت اسلامی و قرآنی امام راحل و رهبر معظم انقلاب سبب اقتدار ایران اسلامی در مقابل قدرتهای جهانی است تا جایی که دشمنان به دنبال تخریب تفکر قرآنی در میان مسلمانان هستند.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: دشمنان به خوبی می دانند که قدرت جوامع اسلامی برگرفته از تفکر قرآنی است؛ بنابراین هجمه های گسترده آنها متوجه این تفکر بوده و قصد دارند تفکر دینی و قرآنی را در میان ملتهای مسلمان از بین ببرند.

آیت الله علما ادامه داد: برخی کشورهایی که زبان مادری آنها عربی است متأسفانه درک درستی از آیات قرآن کریم ندارند؛ زیرا اگر درک عمیقی از مفاهیم آیات کلام وحی داشتند خود را تسلیم مستکبران و خواست آنها نمی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با اشاره به شهادت امام جواد (ع) یادآور شد: امام جواد (ع) در سن 8 سادگی به تمام مسائل دینی و علمی آگاهی کامل داشت که این امر نیز از معجزات و نشانه های قدرت بی پایان خداوند متعال است./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات