۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۱۹۸۹۷
حجت الاسلام نوروزی خبر داد؛

جذب ۲۰ طلبه جدید در مدرسه علمیه امام صادق اهواز

معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز گفت: برای سال تحصیلی جدید ۲۰ نفر در حوزه امام صادق(ع) شهرستان اهواز جذب خواهند شد که این افراد در حال حاضر در حال گذراندن دوره اختبار هستند.
نوروزی

حجت الاسلام حسن نوروزی، معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: افرادی که در آزمون حوزه علمیه قبول شدند، برای مصاحبه در حوزه امام صادق(ع) دعوت شدند و از افرادی که در مصاحبه پذیرش شدند برای حضور در دوره اختبار دعوت کردیم.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز در ادامه بیان داشت: دوره اختبار طلاب ورودی سطح یک حدود یک ماه است که فردا این دوره به پایان خواهد رسید و تعداد حاضرین در این دوره 20 نفر است که در نهایت جذب مدرسه علمیه امام صادق(ع) خواهند شد.

این مقام مسؤول درباره دوره اختبار جذب شدگان، ابراز داشت: در دوره اختبار سه هفته را برای مباحث آموزشی در نظر گرفته بودیم و سه درس مهم که طلاب در طول سال تحصیلی آن را فرا می گیرند و در این دوره با آن دورس آشنا شدند و بعد از این سه هفته آزمون گرفته شد و طلاب را در پایان از لحاظ علمی و همچنین تهذیبی ارزیابی کردیم.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: طلاب جذب شده در هفته آخر دوره اختبار مباحث تهذیبی و اردویی را پشت سر گذاشتند و به طور دقیق از لحاظ تهذیبی و اخلاقی ارزیابی شدند و همچنین در این اردوی تهذیبی رفتارهای یک طلبه در جامعه به آن ها آموزش داده شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هشتم شهریور افتتاحیه سال تحصیلی جدید برگزار می شود و در یازدهم شهریور سال تحصیلی جدید در حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان با حضور طلاب جدیدالورود سطح یک که 20 نفر هستند، آغاز خواهد شد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) اهواز درباره مدرک تحصیلی جذب شدگان جدیدالورود، ابراز داشت: از بین طلاب نوورود به این مدرسه علمیه، 10 نفر با مدرک سیکل و 10 نفر هم با مدرک دیپلم در سطح یک حوزه علمیه امام صادق(ع) جذب شده اند.

این مقام مسؤول در پایان بیان داشت: در سال تحصیلی جدید کارگاه های مشاوره ای تحصیلی، کارگاه های آموزشی و همچنین کلاس های پژوهشی و به ویژه کلاس های اخلاق را با حضور علمای برجسته استان به طور ویژه و مستمر برای طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) اهواز برگزار می کنیم./9453/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات