۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۲۰۱۳۴

نخستین امام جمعه بخش لاریجان آمل معرفی شد

در مراسمی با حضور رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران حجت الاسلام شکری به عنوان نخستین امام جمعه بخش لاریجان معرفی شد.
امام جمعه لاریجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل و با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران ، فرماندار ویژه شهرستان آمل و دیگر مدیران، حجت الاسلام حسین شکری به عنوان نخستین امام جمعه بخش لاریجان آمل معرفی شد.

حجت الاسلام محمد انتظاری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران در این مراسم گفت: نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی در عرصه فرهنگ ‌سازی و بیداری ملت ایران برای حفظ دستاوردهای انقلاب و اجرای منویات رهبری نقش بی‌ بدلیلی دارد و امام جمعه هر شهرستان به عنوان فرمانده این قرارگاه تعیین شده است.

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: امروز ایران اسلامی به موفقیت های چشمگیری دست یافته و این امر سبب شده تا دشمنان قسم خورده نظام بیش از گذشته به ما چنگ و دندان نشان دهند.

وی ادامه داد: برای دشمنان، نماینده، امام جمعه، فرماندار، اصولگرا و اصلاح طلب تفاوتی با یکدیگر ندارند چرا که همه ما در کشتی انقلاب نشسته ایم و آن ها با اصل انقلاب و نظام مشکل دارند.

حجت الاسلام انتظاری تصریح کرد: امروز همه باید دست در دست هم پشت سر رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم و اگر غفلت داشته باشیم دشمن همان جنایاتی را که در سوریه و عراق مرتکب شد در ایران انجام می دهد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران با اشاره به اینکه بخش لاریجان درخود علامه هایی چون میرزا هاشم آملی، جوادی و حسن زاده آملی را پرورش داده است، گفت: روسای دو قوه  مهم کشور فرزندان این بخش هستند.

حجت الاسلام انتظاری ادامه داد: تقوا بهترین پیشه است و ائمه جمعه تقوا، وحدت و بندگی را به ارمغان می آورند.

وی ادامه داد: ما شرمنده شهیدانی امثال شهید حججی و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم که ایثارگری والایی صورت داده و جان های پاکشان را در مسیر انقلاب و ارزش ها فدا کردند.

 حجت الاسلام مهدی غفاری، امام جمعه امام زاده عبدالله آمل با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) گفت: نیاز است هرکسی در خانواده با توجه به جایگاه و توانمندی که دارد نقش خود را ایفا کند.

 وی ادامه داد: جایگاه امام جمعه جایگاه مهمی است و ضرورت دارد همه حریم آن را حفظ کنیم زیرا امام جمعه از جایگاه پدری برخوردار است.

وی بیان داشت: اگر امام جمعه در جایگاه نماز جمعه به مدیران تذکراتی را می دهد مدیران نباید دلسرد و ناراحت شوند چراکه امام جمعه جناحی برخورد نمی کند./1314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات