۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۲۰۱۳۹
امام جمعه هویزه:

دولت از اشرافی گری در وزارت خانه ها و ادارات دولتی جلوگیری کند

امام جمعه هویزه گفت: دولت مردان و دولت دوازدهم باید در وزارت خانه ها، ادارات دولتی و ارگان ها در مقابل اشرافی گری بایستند و با این مقوله ضد اسلامی و ضدانسانی برخورد جدی کنند.
هیأت دولت دوازدهم

حجت الاسام ناصر نیسی راد، امام جمعه هویزه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز در رابطه با تشکیل دولت دوازدهم و وظایف آن در مقابل مردم، با تبریک به وزرای منتخب، اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که هم اکنون در جامعه گریبان گیر آن هستیم بحث اشرافی گری است که دولت دوازدهم باید با این مقوله مبارزه جدی کند.

امام جمعه هویزه با تبیین اشرافی گری و مبارزه با آن از سوی دولت دوازدهم، بیان داشت: دولت مردان باید نسبت به رفع اشرافی گری در ادارات، ارگان ها و وزارت خانه ها موضع جدی و برخورد کنند تا یک نظام اداری سالم در جامعه حاکم باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه تصریح کرد: اشرافی گری در حقیقت باعث برون رفت مسؤولان از وظیفه ذاتی خودشان نسبت به خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم به ویژه قشر محروم جامعه خواهد شد و دولت مردان را از مردم دور خواهد کرد.

حجت الاسلام نیسی راد در ادامه با اشاره به بیانات رهبری درباره پرهیز از مسائل حاشیه از سوی دولت مردان، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب و ولی فقیه زمان بارها به دولت مردان و مسؤولان تذکر دادند که از مسائل حاشیه ای مانند مباحث حزبی و عدم توجه به وظیفه ذاتی خودشان یعنی خدمت رسانی به مردم و همچنین اشرافی گری و رسیدگی به مطامع دنیوی پرهیز کنند.

وی درباره خدمت رسانی و حل مشکلات اولیه مردم از سوی دولت مردان، خاطرنشان کرد: دولت دوازدهم به طبقه ضعیف و قشر محروم جامعه توجه زیادی کند و همچنین نیازهای اولیه و مهم مردم یعنی رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی، رفع محرومیت ها و بیکاری و همچنین حل مشکلات اجتماعی را در سر لوحه کاری خودشان قرار دهند.

امام جمعه هویزه در پایان ابراز داشت: دولت دوازدهم به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان به ویژه منطقه توجه کند تا دچار خدشه نشود چرا که جمهوری اسلامی نقش مهمی را در سطح بین المللی ایفا می کند و مسؤولان باید ایران اسلامی را تبدیل به الگویی برای دیگر کشورها کنند./9453/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات