۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۵۲۰۲۰۶
استاندار قم عنوان کرد؛

«تدبیر و امید برای تولید و اشتغال» شعار هفته دولت

صادقی با اشاره به نامگذاری هفته دولت از سوی دولت دوازدهم، ابراز داشت: تدبیر و امید برای تولید و اشتغال شعاری است که دولت با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای این هفته انتخاب کرده است.
سید مهدی صادقی سید مهدی صادقی سید مهدی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی، استاندار قم امروز در نشست‌خبری که به مناسبت هفته دولت با اصحاب رسانه در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با ارائه گزارشی از عملکرد استانداری قم، اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی است تا خدمات و فعالیت‌هایی که طی یک سال گذشته انجام شده است برای مردم استان تبیین شود.

صادقی با اشاره به نامگذاری هفته دولت از سوی دولت دوازدهم، ابراز داشت: تدبیر و امید برای تولید و اشتغال شعاری است که دولت با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای این هفته انتخاب کرده است و امید می‌رود دولت در راستای تحقق این شعار بیش از پیش به مقوله تولید، اشتغال و اقتصادی مقاومتی توجه داشته باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید، شهیدان باهنر و رجایی گفت: در این ایام غریب شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حججی با کار بزرگ خود نشان می‌دهند که اسلام به چنین خون‌هایی نیاز دارد تا راهگشای همه گمراهان شود.

استاندار قم افزود: ما معتقدیم به واسطه خون‌های پاک شهدا است که انقلاب اسلامی ایران علیرغم همه دشمنی‌ها و تحریم‌ها روی پای خود ایستاده و از مشکلات سرافراز بیرون آمده است.

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و شنیدن اشکالات اجرایی است

وی تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و شنیدن اشکالات و ایراداتی است که در مسیر اجرا وجود دارد از این رو ضروری است به آنچه دلسوزان نظام به عنوان انتقاد، پیشنهاد و راهکار ارایه می‌کنند توجه شود تا بتوانیم تبیین صحیحی از آنچه بایستی در آینده انجام شود، داشته باشیم.

صادقی خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در دوره چهار ساله خود با اتکا به مردم، مشی و منش اعتلال، تدبیر و امید به آینده و با حمایت‌‌های رهبر معظم انقلاب توانست مسیر خود را تا به امروز به شکل صحیحی طی کند.

وی با بیان این که دولت برای رسیدن به موفقیت‌ در مسیر پیش رو باید همان روش سابق را ادامه دهد، گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفته است علاوه بر این که امروزه شاهد رشد منهای 8 درصدی از دوران 91 و 92 هستیم، نرخ تورم 45 درصدی نیز تک رقمی شده است؛ این تلاشی است که برای رسیدن به آن همکاری و همدلی مردم و مسؤولان را می‌طلبید.

برجام در همه ابعاد بستر مناسبی برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای فراهم کرده است

استاندار قم اظهار داشت: توفیق دولت در به سرانجام رساندن برجام نقطه عطفی بود که بسترسازی بسیار مناسبی در جهت اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در همه ابعاد فراهم کرد، از این رو بی‌تردید در دوره چهار ساله دولت دوازدهم شاهد اقدامات بسیار خوبی در استان‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به مواردی که در رفع موانع تولید و افزایش گردش اقتصاد و اشتغال مؤثر بوده است، ابراز داشت: خوشبختانه در دو سال اخیر بیش از 2 هزار و 200 واحد تولیدی پایش و بررسی شده است که از این طریق 150 واحد به ریل تولید و اشتغال بازگشته‌اند که منجر به گردش مالی 220 میلیارد تومانی در استان شده است.

صادقی با اشاره به پروژه‌هایی که در هفته دولت افتتاح خواهند شد، تصریح کرد: در دولت یازدهم هزار و 526 پروژه با اعتباری بالغ بر هزار و 309 میلیارد تومان در استان قم افتتاح شده است و 204 پروژه با ارزش تقریبی 451  میلیارد تومانی نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب، همفکری و مشارکت‌های عمومی و استفاده از همه متخصصان دلسوز بتوانیم سرعت بیشتری و قدم‌های بهتری در مسیر رشد و توسعه متوازن در استان برداریم./878/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات