۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶
کد خبر: ۵۲۰۲۵۳

اعلام حمایت مردم بیرجند از حجت الاسلام عبادی

جمعی از علما و مردم استان خراسان جنوبی با راه اندازی کمپین و جمع آوری طومارهای مختلف از مدیریت انقلابی حجت الاسلام والمسلمین عبادی، حمایت کردند و ایشان را گزینه بهتری برای امامت نماز جمعه بیرجند دانستند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند،  مردم استان خراسان جنوبی در روزهای اخیر با راه اندازی کمپینی به عنوان«همراه با عبادی تا نمازجمعه» در فضای مجازی که بیش از 6 هزار مخاطب دارد و با امضای طوماری در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خواستند تا مسؤولیت امامت جمعه شهر بیرجند را به حجت الاسلام والمسلمین عبادی بسپارد.

 همچنین حجت الاسلام نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در یادداشتی به کمپین«همراه با عبادی تا نمازجمعه» نوشت:

خدایا تو یاور ما باش، این باور قلبی ماست و هر روز بر این باور وعقیده افزوده می شود، حجت الاسلام والمسلمین عبادی این ذریه فاطمه(س) به واسطه جایگاه علمی ومعرفتی، پاکی باطن، بصیرت انقلابی، شجاعت و درایت و سایر صفات برجسته و تأییدات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در حکم انتصابشان به عنوان نماینده ولی فقیه، تنها شخصیتی است که شایسته جایگاه امامت نماز جمعه مرکز استان خراسان جنوبی در این موقعیت است.

خاضعانه از محضر امام و مقتدایمان امام خامنه ای درخواست می کنیم با انتصاب ایشان برای این منصب شاهد حفظ وحدت و انسجام هرچه بیشتر مردم مؤمن و ولایتمدار این استان باشیم. 

براساس این گزارش، پس از حدود 13 سال که از استان شدن خراسان جنوبی می گذرد رهبر معظم انقلاب در 14 مرداد سال گذشته حجت الاسلام والمسلمین عبادی را با صدور حکمی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان منصوب کردند.

در حکم مقام معظم رهبری از حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی به سوابق ارزشمند و صلاحیت های علمی و عملی و انقلابی ایشان اشاره شده است و براساس گواهی معتمدین متدین و انقلابی بیرجند آن را تأیید کردند و ایشان را به عنوان ولی فقیه برگزیدند.

گفتنی است، در مدت یک سال که نمایندگی ولی فقیه بر عهده حجت الاسلام والمسلمین عبادی سپرده شده بود، حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی، امامت جمعه شهر بیرجند را برعهده داشت که وی در ماه های اخیر از امامت جمعه بیرجند استعفا کرد و خداحافظی وی از امامت جمعه، سیل درخواست های مردم شهر برای پذیرفتن امامت جمعه توسط حجت الاسلام المسلمین عبادی را در به همراه داشت. /880/202/ص

 

ارسال نظرات