۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۲۰۴۰۵
قائم مقام مدیر حوزه علمیه همدان:

معاونان تهذیب مدارس علمیه مسؤولیت خطیری بر عهده دارند

قائم مقام مدیر حوزه علمیه همدان گفت: معاونان تهذیب باید شبانه روز به فکر تربیت طلاب باشند؛ چون با فتنه های موجود در جامعه طلاب نیز در معرض آسیب دیدن هستند به همین سبب معاونان تهذیب مسؤولیت خطیری بر عهده دارند.
جلسه معاونان تهذیب مدارس همدان حجت الاسلام علی اصغر زارعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی اصغر زارعی، قائم مقام مدیر حوزه علمیه همدان، در جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان همدان گفت: معاونان تهذیب باید نسبت به تربیت صحیح طلاب جوان و آسیب های موجود در مدارس اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به فضای مجازی و آسیب هایی که یک طلبه را متوجه خود می کند تصریح کرد: طلاب جوان نسبت به آسیب های فضای مجازی مستثنی نیستند و باید  این مساله در مدارس علمیه کنترل شود.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه همدان اظهار داشت: فعالیت معاونان تهذیب در مدارس علمیه کاری پر اهمیت و جهادی است، شهید بهشتی(ره) می فرماید کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسوولیتی قبول می کند یا عاشق است یا دیوانه، و معاونان تهذیب نیز با قبول این مسوولیت عاشق کار خود هستند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت مراقبت از طلاب جدید الورود اظهار داشت: معاونان تهذیب باید نسبت به آسیب های احتمالی در طلاب جدید الورود دقت لازم را داشته و آنها را در آشنایی با حوزه ها یاری کنند.

حجت الاسلام زارعی گفت: به نظر من طلابی که با مقطع سیکل وارد حوزه می شوند دارای آسیب های فراوانی هستند زیرا با حال و هوای مدرسه وارد حوزه می شوند و از طرفی هم فضای مجازی می تواند برای آنها آسیبی جدی تلقی شود که مدارس نسبت به این مدرسه باید اهتمام بورزند.

وی در پایان گفت: معاونان تهذیب باید شبانه روز به فکر تربیت طلاب باشند چون با فتنه های موجود در جامعه طلاب نیز در معرض آسیب دیدن هستند به همین سبب معاونان تهذیب مسوولیتی خطیر بر عهده دارند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات