۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۲۰۴۳۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر خوزستان:

آتش به اختیار به معنای هنجار شکنی نیست

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: دولت دوازدهم به نیروهای داخلی تکیه کند؛ چرا که هر وقت نگاهمان به خارج از کشور بود، شکست خوردیم.
شفیع زاده آتش به اختیار

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شفیع زاده مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به مسائل روز کشور راه حل مشکلات کشور را گوش فرا دادن به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: ده نکته ای که اخیرا مقام معظم رهبری در روز مراسم تنفیذ ریاست جمهوری بیان داشتند راه حل برون رفت از مشکلات کشور است و اگر دولت می خواهد دولت موفقی باشد باید این ده نکته را رعایت کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در ادامه تبیین جایگاه و وظایف دولت از دیدگاه رهبری بیان داشت: حضور مسؤولان در میان مردم باید سرلوحه کاری دولت مردان قرار بگیرد و هر دولتی که در بین مردم حضور بیشتری داشته باشد درک مشکلات برای اون دولت بیشتر خواهد بود و شنیدن مشکلات به وسیله حضور در بین مردم بسیار تاثیر گذار تر از شنیدن مشکلات به وسیله گزارشات است.

این مقام مسؤول افزود: دومین نکته حرکت فعال جهای اقتصادی است که کشور و دولت برای برون رفت از این وضعیت نیاز به این شکل حرکت ها دارد.

حجت الاسلام و المسلمین شفیع زاده در ادامه تصریح کرد: سومین مورد که دولت مردان و همه مسؤولان باید سرلوحه کار خود قرار بدهند اعتماد و توکل به خدا متعال است و تکیه بر نیروی های مومن و متخصص و پرتلاش داخلی است.

وی با بیان اینکه دولت مردان با توکل بر خدا و تکیه بر نیروهای توانمند داخلی مشکلات اقتصادی را حل کنند، خاطرنشان کرد: در طول انقلاب هر جا که به خدا توکل کردیم و با تکیه بر خود حرکت کردیم موفق شدیم و هرجا که دست نیاز به سوی مستکبرین دراز کردیم شکست خوردیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر خوزستان همچنین به مسئله وجود ناهنجاری های مختلف در کشور در سطوح مختلف جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: بعد از گذشت قریب4 دهه از انقلاب اسلامی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که ناهنجاری های اجتماعی در کشور وجود دارد و راه حل این مشکل هم این مطلب است که در 4 دهه اخیر وظیفه فرهنگ رو فقط بر عهده دولت گذاشت ایم در حالی که متولی فرهنگ علاوه بر دولت مردم نیز هستند که همان مطلب مقام معظم رهبری است که فرمودند آتش به اختیار و آتش به اختیار به معنای تخریب و و هنجار شکنی و غیر قانونی عمل کردن نیست بلکه به معنای تلاش بالاتر از وظیفه قانونی و همچنین تلاش و کار در هرجایی که احساس نیاز می شود،  است.

این مقام مسؤول در پایان گفت: نکته مشترک وصیتنامه همه شهدا ما اینست که ما رفتیم سرمایه وهستی خود را در این راه خرج کردیم، تا آرمانها و اصول انقلاب باقی بماند و شما این سرمایه را حفظ کنید و به مقصد برسانید./9453/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات