۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۵۲۰۴۷۰
پیام تبریک آیت الله فیاضی به وزیر جدید ارشاد:

آماده تعامل با وزارت ارشاد هستیم

آیت الله فیاضی اعلام کرد که آماده هرگونه تعامل و همکاری با وزارت ارشاد در راستای پیشبرد و تعالی فرهنگ و هنر اسلامی متناسب با مطالبات رهبر معظم انقلاب هستیم.
 آیت الله فیاضی و سیدعباس صالحی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله غلامرضا فیاضی، رییس هیأت مدیره مجمع عالی حکمت اسلامی در نامه ای به دکتر سیدعباس صالحی، انتصاب وی را به عنوان وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک گفت و اعلام کرد:

در بخشی از این نامه آمده است: انتخاب شایسته حضرتعالی با رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را صمیمانه تبریک می‌گویم و توفیق و عزت جنابعالی را در خدمت به فرهنگ عظیم اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم فهیم ایران اسلامی از درگاه خدای منان مسئلت دارم.

در بخشی دیگر تاکید شده است: انتخاب شایسته حضرتعالی که پرورش یافته مکتب امام صادق علیه‌السلام و از بیت روحانیت و از مدیران خوش‌فکر، صدیق و متعهد به مبانی و ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشید، نوید دهنده چشم‌اندازی روشن و درست در مسیر تعالی فرهنگ و هنر دینی و ایرانی، متناسب با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی می باشد.

فیاضی در بخش دیگری از نامه خود نوشت: اینجانب به نمایندگی از هیئت مدیره و اعضای مجمع عالی حکمت اسلامی ضمن خرسندی و افتخار به جهت انتخاب ارزشمند جنابعالی که از اعضاء و مدیران متعهد مجمع عالی حکمت اسلامی بوده و هستید، آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پیشبرد و تعالی فرهنگ و هنر اسلامی متناسب با منویات مقام معظم رهبری و مراجع معظم، اعلام می‌داریم.

وی تاکید کرد: بدون تردید حضور ارزشمند جنابعالی در این مسئولیت مهم، دوره جدیدی از تعامل و هم‌افزایی حوزویان و مراکز علمی حوزوی و دولت جمهوری اسلامی در عرصه فرهنگ اسلامی را رقم خواهم زد./917/ 103/ص

 

 

ارسال نظرات